Gratis ting til gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.412 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Malene84

Hey skønne damer

hmmm... altså... jeg har meldt mig til:

babysam, matas, pampers, nestle, libero - men har "kun" fået ting fra babysam (blespanden) og matas (tasken med indhold).

Er der andre gratis sider - og modtager man noget fra de andre sider jeg har skrevet? Kan nemlig ikke helt forstå, at der ikke sker noget.

til jer fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

LRJ

Malene84 skriver:

Hey skønne damer

babysam, matas, pampers, nestle, libero - men har "kun" fået ting fra babysam (blespanden) og matas (tasken med indhold).

Er der andre gratis sider - og modtager man noget fra de andre sider jeg har skrevet? Kan nemlig ikke helt forstå, at der ikke sker noget.

til jer fra mig

Nestle får du først når barnet er 6 mdr ca, Libero får du ca 2 mdr før termin   Og så der os Beauvais' Babyklub som du os først får når barnet er 6 mdr.  og så der os fra apoteket hvor du bare skal gå ned og bede efter deres graviditet taske

Men hvordan har du fået bestilt fra pampers, for når jeg prøver går den bare på babysam's hjemmeside ?

Anmeld

29. december 2009

NoName

Guud, kan man få lidt sager så mange steder, troede kun man kunne få spanden fra Babysam...

Anmeld

29. december 2009

Camillaki

Malene84 skriver:

Hey skønne damer

til jer fra mig

Hej.

Hvordan får du ting fra matas ? Jeg kan slet ikke finde det ??
Har tilmeldt mig det hos babysam..
Vil gerne høre hvad men ellers kan bestille ?

Anmeld

29. december 2009

susie78

Du skal bare gå ind på matas` hjemmeside og tilmelde dig babyklubben , så får du et mellemsnummer som du skal printe ud eller skrive ned og så kan du hente det i en matas butik hvis du har nummeret med :-).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.