Når julegaven fra Far bare ikke er rigtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. december 2009

lillemunk

Så kom mine piger hjem fra deres Far......
De tog til ham i går og kom hjem i dag... og jeg kunne tydeligt se på deres ansigter at der var noget galt....
Havde kun fået dem inden for døren så stor tude de bare, Gaverne fra Far havde været så øv.... tøj udemærket ide meeeen der var bare lige det med farverne og str.... hmmm intet af dem var rigtigt og så kan det ikke byttes.
Da de havde gjort klager over det... havde han sagt at en livrem, vil kunne gøre det(jeg kan næsten komme ned i min datters bukser på 9 år )

Syntes bare det er trist at han slet ikke selv kan se det at de slet ikke får glæde af det.... jo om et par år vil de vil kunne passe det

Skulle bare lige af med det )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

mariamiss6

Det er da også synd for pigerne, at de ikke få rglæde af deres gaver....

Kunne det tænkes at det bare er en tanketorsk fra fars side? altså at han ikke har ment at størrelsen var forkert, da han købte det? og så er det købt på tilbud, derfor kan det ikke byttes?

jeg ved det ikke... men uanset så er det da synd for pigerne de ikke kan bruge deres nye tøj, og heller ikke bytte det....

kunne i måske få det solgt til nogen der kan passe det, og på den måde få råd til noget andet? så det stadig er fars penge der ha betalt gaven....

Eller du tager tøjet og lægger det væk, og siger du gerne vil give dem et styke tøj eller legetøj hver?

Anmeld

27. december 2009

lillemunk

Smiler Nej det er desværre det samme hver gang han køber til dem,,,, Det kan ikke byttes sidste år var det Sko der ikke kunne bytte og spil han havde købt til deres DSér som de allerede havde ja og tøj.
Han køber gaverne for hele sin familie og hvor han køber det aner jeg ikke.
så det er mange gaver vi snakker om.
Kunne vi bare snakke sammen ville det gøre det hele meget nemmere.
Er helt med på ideén med at købe på tilbud... man spare jo hvor man kan.

Må prøve at sælge det... har en veninde der har nogle piger der er meget ældre end mine.

Anmeld

27. december 2009

Challe13

synd for pigerne, nu ved jeg ikke hvor gamle de er ( men det er vel sundt nok at prøve at få noget man  ikke lige ønskede..)

til faderen der købte tøjet/ gaven vil jeg da sige at han har en del af ansvaret og kan ikke se at det skal gøres til dit problem at han ikke kan finde ud af at købe gave.... det må han rette op på IKKE DIG....

og et spørgsmål.. var tøjet det eneste de fik af ham... eller var det bare den gave der fyldte mest i deres bevidsthed??

Anmeld

27. december 2009

lillemunk

Challe13 skriver:

synd for pigerne, nu ved jeg ikke hvor gamle de er ( men det er vel sundt nok at prøve at få noget man  ikke lige ønskede..)

til faderen der købte tøjet/ gaven vil jeg da sige at han har en del af ansvaret og kan ikke se at det skal gøres til dit problem at han ikke kan finde ud af at købe gave.... det må han rette op på IKKE DIG....

og et spørgsmål.. var tøjet det eneste de fik af ham... eller var det bare den gave der fyldte mest i deres bevidsthed??

De er 6 og 9 ja og sundt nok... men så skal man ikke love HVAD DU ØNSKER SKAL DU FÅ.... men ellers Ja så er det da sundt nok.
De har kun fået tøj ....en masse tøj.... ikke at de mangler, men han syntes at de har alt for meget legetøj.

Giver dig helt ret i at det er hans problem.... men han gør ikke noget ved det. Han har en meget mærkelig holdningen til tingene og er LUDOMAN så han er svær at omgås (engang tog han dem ikke med på ferie fordi det var midlertidigt pas og ikke rigtige, selvom de stod og var klar med tasker pakket og det hele.:' ()

Så her står vi med en masse dejligt tøj der ikke kan bruges.
Men vi må se hvad vi finder på med det....

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

lillemunk skriver:

De er 6 og 9 ja og sundt nok... men så skal man ikke love HVAD DU ØNSKER SKAL DU FÅ.... men ellers Ja så er det da sundt nok.
De har kun fået tøj ....en masse tøj.... ikke at de mangler, men han syntes at de har alt for meget legetøj.

Giver dig helt ret i at det er hans problem.... men han gør ikke noget ved det. Han har en meget mærkelig holdningen til tingene og er LUDOMAN så han er svær at omgås (engang tog han dem ikke med på ferie fordi det var midlertidigt pas og ikke rigtige, selvom de stod og var klar med tasker pakket og det hele.:' ()

Så her står vi med en masse dejligt tøj der ikke kan bruges.
Men vi må se hvad vi finder på med det....

Pas nu på din negativitet over for faderen ikke smitter af på dem... sig du sælger tøjet og stik dem 500kr hver eller hvad tøjet har kostet pg gå så ud og shop med dem....sig pyt til dem og lad være med at "dyrke" at det er synd og dermed være med til at holde live i hvor skidt det er af far...op i rumpen med det.. det er bare en s**** gave.

Min søn kom med en kæmpe bunker gaver til mig juleaften, gaver han havde fået og som han sagde han ikke ville have og jeg sagde bare ok og lagde dem på bordet...pyt pyt...

Knus eva

Anmeld

27. december 2009

Challe13

HM... ja det giver jo så en helt anden historie og mening når du beskriver ham sådan.....

HM.. øv... og træls og synd for tøserne.. der er ikke noget værre end voksne der lover noget og ikke holder ord. Men jeg  håber og tror at du magter at vise dem den anden side af verden... med at være den trofaste støtte og klippe for dem og vise dem at det altså ikke er alle voksne der er sådan...

( men træls  og sikkert også hårdt for dig når nu du skal rette op på børnene efter besøg hos faderen....) men pøj pøj m at sælge eller bytte tøjet. hvis du får det solgt kunne tøserne måske selv bestemme hvad pengene skal bruges til

Anmeld

27. december 2009

lillemunk

mariamiss6 skriver:

Det er da også synd for pigerne, at de ikke få rglæde af deres gaver....

Kunne det tænkes at det bare er en tanketorsk fra fars side? altså at han ikke har ment at størrelsen var forkert, da han købte det? og så er det købt på tilbud, derfor kan det ikke byttes?

jeg ved det ikke... men uanset så er det da synd for pigerne de ikke kan bruge deres nye tøj, og heller ikke bytte det....

kunne i måske få det solgt til nogen der kan passe det, og på den måde få råd til noget andet? så det stadig er fars penge der ha betalt gaven....

Eller du tager tøjet og lægger det væk, og siger du gerne vil give dem et styke tøj eller legetøj hver?

Jeg omtaler altid deres far som det beste i verden... men svært når de efter hånden selv godt ved hvad der rigtigt og forkert...

Gaverne tjaaa pyt... det er ikke noget de mangler.

De er skuffet og det ville jeg også være hvis jeg har fået en masse der ikke kunne byttes
Jeg er ikke skuffet over hans køb.. Men det er at er gør en ked af det.

Anmeld

27. december 2009

lillemunk

Eva skriver:

Pas nu på din negativitet over for faderen ikke smitter af på dem... sig du sælger tøjet og stik dem 500kr hver eller hvad tøjet har kostet pg gå så ud og shop med dem....sig pyt til dem og lad være med at "dyrke" at det er synd og dermed være med til at holde live i hvor skidt det er af far...op i rumpen med det.. det er bare en s**** gave.

Min søn kom med en kæmpe bunker gaver til mig juleaften, gaver han havde fået og som han sagde han ikke ville have og jeg sagde bare ok og lagde dem på bordet...pyt pyt...

Knus eva

Jeg omtaler altid deres far som det beste i verden... men svært når de efter hånden selv godt ved hvad der rigtigt og forkert...

Gaverne tjaaa pyt... det er ikke noget de mangler.

De er skuffet og det ville jeg også være hvis jeg har fået en masse der ikke kunne byttes
Jeg er ikke skuffet over hans køb..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.