barn nr 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. december 2009

louiseHasselstrøm

heeiii....

Hvor meget måtte i ud og købe til barn nr 2...???

tænker ikk på om det blir en dreng eller pige... men hvad man ellers bruger i dagligdagen, har jo lift, skråstol osv. fra da lucas brugte det

mvh

louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg tror det er meget individuelt fra familie til familie.

Herhjemme har vi f.eks. ingenting gemt fra dengang vores datter var lille (hun er 5 år idag) - stortset alting blev solgt videre, og de få ting vi selv havde arvet blev givet til Røde kors. Den eneste ting vi stadig har, er vores højt elskede stol fra Trip Trap - den bruger hun nemlig stadig

Men alt fra lift, barnevogn, madrasser, babydyne osv skal vi have købt på ny

Denne gang bliver tingene dog gemt til nr. 3 - hehe

Anmeld

27. december 2009

frk andreasen

jeg har alt til min nr 2 bortset fra tøj det har jeg været ude at købe da nr 1 er en pige og nr 2 er en dreng...

meen skal ud og købe et bræt til barnevognen til storesøster så hun kan stå der når vi er ude at trille (kan ikke huske hvad den hedder)

kram tanja 28+0

Anmeld

27. december 2009

Muffinmus

Hmm, jamen mange ting har man jo, så som skråstol, badekar og lign, men hvis der er under 2-3 år i mellem kommer man også til at manlge ny seng, ny barnevogn osv. Vi var nødt til at købe 2 af alt fordi han kun var 20 mdr da nr 2 kom..og fordi han stadig skulle have lov til at være den lille selv om han blev storebror..så ville ikke drømme om at spare på seng og barnevogn ved at høvle ham ud af det.

Men har man stort mellemrum i mellem dem kan de jo sagtens arve hinanden

Og alt nyt tøj, for mit drengetøj var DRENGET, ikke til piger overhovedet...jo, nogle af de få hvide bodyer vi havde købt, men ellers ikke. Og ked af at sige det men drengetøj til små piger er no go for mig, så helt ny gardarobe til tøsen var et must.

Anmeld

27. december 2009

frk andreasen

jeg har da egentlig købt en ekstra barnevogn, da jasmin  jo stadig bruger sin til at sove middagssøvn i, hun blir 3 til marts.

Anmeld

27. december 2009

louiseHasselstrøm

heeiii

Vil lige starte med at sige tak for hjælpen...

Vores dreng er nu 1½ år men når at blive 2 år inden fødslen... han er super glad for at komme ud og sove i sin barnevogn. så sådan en er vi jo nok nød til at købe en mere af... Ellers bruger han kun sin højstol og tremmeseng af de ting vi har i forvejen...

knuz louise

Anmeld

27. december 2009

frk andreasen

fuggi skriver:

heeiii

Vil lige starte med at sige tak for hjælpen...

Vores dreng er nu 1½ år men når at blive 2 år inden fødslen... han er super glad for at komme ud og sove i sin barnevogn. så sådan en er vi jo nok nød til at købe en mere af... Ellers bruger han kun sin højstol og tremmeseng af de ting vi har i forvejen...

knuz louise

højstol har jeg også skaffet mig en mere af. jasmin sover i junior seng så tremme sengen er fri.. har fået et puslebord. det havde jeg ikke til d 1 der havde min kæreste lavet et bræt så puden kunne ligge i med kanter på siderne så hun ikke faldt ned så lagde den på fryseren..

baby alarm har jeg købt denne gang..

hi hi kommer i tanke om nyt hele tiden..

Anmeld

27. december 2009

louiseHasselstrøm

ja puslebordet er stadig i brug... men babyalarm skal vi også ud og have en ny en af, da den vi har er alt for følsom (bor ud til en stor vej)... så hvis der er nogen som kan anbefale en vil det være super...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.