Slik uden gluten i....nogen der kender til noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.460 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Honningblomst

Hej piger...

Nogen der ved hvad slik der ikke er gluten i? det skal ikke være sådan noget bestille over nettet øko slik...men bare hvis I vidste der var noget helt almindeligt slik som ikke indeholder gluten?

Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

du skal kigge på varedeklarationen. Der er så mange ting i verden der har hvede og gluten og den slags i sig, men som tommelfingerregel, er der ikke gluten i vingummier. Der kan være hvede i lakridser og i nogen chokolader med fyld.

SÅ bare tag det roligt, det er meget meget lidt der er noget i...

Anmeld

27. december 2009

Vidunderligeunger

det er godt nok øko - men ikke bestille over nettet noget men kvickly har altid en stor afdeling med alt sådan noget

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

BlyViol skriver:

det er godt nok øko - men ikke bestille over nettet noget men kvickly har altid en stor afdeling med alt sådan noget

Tak... det har jeg også set, men det er vidlt dyrt....synes i forvejen det koster så meget alt det brød jeg skal købe uden gluten, så ville prøve at finde billig slik i det mindste... men tak for svar...

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

Zafir skriver:

du skal kigge på varedeklarationen. Der er så mange ting i verden der har hvede og gluten og den slags i sig, men som tommelfingerregel, er der ikke gluten i vingummier. Der kan være hvede i lakridser og i nogen chokolader med fyld.

SÅ bare tag det roligt, det er meget meget lidt der er noget i...

Tak for svar... det var fordi Jeppe skulle til julefrokost og selv skulle finde noget slik at tage med så håbede jeg lige at kunne ringe og sige hvad han kunne købe...men ja, ellers ser vi bare på varene...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.