Bldning ved sex i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Anonym trådstarter

Jeg har haft sex her i nat og kæresten gav mig også finger men ved en pause opdager jeg at jeg bløder frisk blod. Og er nu vildt ked og i tvivl for om der er sket noget med den lille for den ene stilling gjort ondt i maven så det ku ikk lade sig gøre længe.

Eller om han måske bare er kommet til og kradse hul et sted fornede som gjord at der kom blod.

Nu her efter 2 timer søvn bløder jeg ikk mere men har blod pletter i mine hotpants og lidt murren og avs i maven forneden ved bukse katen.

Hjælp mig piger jeg er så opløst og ulykkelig.

Hilsen herfra 14+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Tina2

Jeg har også blødt friskt blod i begge graviditeter og blev sindssygt forskrækket første gang, da det var ret meget. Var på fødegangen til tjek men da var det stoppet.

De sagde bristet blodkar... De brister nemt når man er gravid....

Håber det er det- og tror det også når det er stoppet igen.....

Anmeld

28. december 2009

lollandpigen

Hejsa....

Kan godt forstå du er ked af de tog bange da man altid er bange for at den lille har taget skade.

I mine 2 tidligere gradiviteter har min læge sagt at sex ikke gør noget ved den lille og hvis det sker efter samleje ville det ha været sket alligevel.

om man skal tro pådet eller ej er svært men kan jo godt se at der måske er noget om det.

Hvis du bløder fordi den lille i maven har taget skade tror jeg blødet vil være ret menstruation agtigt  men hvis det stadig gør av i maven og du stadig bløder i morgen vil jeg råde dig til at søge læge.

Held og lykke..

dorthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.