genbrug

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

523 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. december 2009

Lone Jakobsen

tænkte lidt over det her i forbindelse med julen og alt dens overforbrug.

hvor meget genbruger i?

her i huset er det noget jeg går meget op i. så jeg prøver at sende så meget som muligt til genbrug (på genbrugspladsen) fx.

* flasker, glas

*pap, karton

*alt legetøj

*tøj

* plast dunke fra fx. shampo og saft

* papir

derudover smider jeg næsten aldrig mad ud. vi har kaniner og en hund som får del i rester... og der er virkelig gået sport i det for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi bor pt i lejlighed og her skal vi også  sortere affald.

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

Frederic's moar skriver:

Vi bor pt i lejlighed og her skal vi også  sortere affald.

vi bliver nød til det fordi vi kun har en enkelt grøn skraldespand til 6 mennesker i 14 dage. men nu er der så gået sport i det

Anmeld

27. december 2009

millesofie

her hjemme genbruger vi hvad vi kan, f.eks genbrugte vi gavepariret fra strømpe gaverne hver dag så længe det kunne lade sig gøre

og ja pap, flasker, tøj osv ryger på genbrugen og alt affald skal soteres 

det er lidt af et arbejde men ja vi er 7 om en skraldespand så man bliver kreativ og så gavner det jo også moderjord

Anmeld

27. december 2009

Lone Jakobsen

millesofie skriver:

her hjemme genbruger vi hvad vi kan, f.eks genbrugte vi gavepariret fra strømpe gaverne hver dag så længe det kunne lade sig gøre

og ja pap, flasker, tøj osv ryger på genbrugen og alt affald skal soteres 

det er lidt af et arbejde men ja vi er 7 om en skraldespand så man bliver kreativ og så gavner det jo også moderjord

ja jeg har også lige brugt noget af jule-gavepapiret til at pakke nisserne væk i. vi er også 7 hver anden weekend

Anmeld

1. januar 2010

Lone Jakobsen

men hvad med serpentiner....kan man smide dem til papir genbrug. jeg tænker på dem man puster ud og som kun er lavet af farvet papir?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.