åh hvor jeg føler med dig. så vil lige starte med at sende dig et stort
jeg ved at igennem mine graviditeter har jeg ofte set med helt andre øjne på mit liv og min verden. jeg har vurderet tingene på en anderledes måde end ellers....og har valgt de ting fra jeg ikke længere ku acceptere. en af de ting jeg valgte fra da jeg ventede min ældste søn...var en alkoholiseret mand.
som zafir skriver så vil du ikke ha nemmere ved at acceptere hans alkohol forbrug når først du har født....for genere det dig nu, vil det blot genere dig langt mere når du har født. når baby græder og han fortæller dig at det er dig der har barsel og ikke ham.....når du opdager at du er langt mere alene med baby end i er sammen alle 3....fordi manden lige er nede på kroen (igen)
jeg ved godt jeg maler fanden på væggen her.... men med mindre du kan få ham til at forstå at du virkelig ikke bryder dig om ham når han er fuld....ja så tvivler jeg på at det vil ændre sig....og er der tale om at han vitterligt er alkoholiker,,,,ja så er det en helt anden og endnu mere kompliceret sag.
men men men....du må meget gerne skrive privat til mig(jeg ved godt det ikke er så nemt)....jeg har desværre kæmpet med (imod) alkohol i mange år.
mange 
Lone
Anmeld