tissetrang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.817 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2009

lotte87dk

hej allesammen

håber der er nogle der kan fortælle mig hva det kan være

jeg har haft lidt tissetrang et par gange på den her uge, men har ikk skulle tisse hvergang,

onsdag aften fik jeg nogle smerter i maven eller det vil sige lidt nede under venstre bryst,

nogle ide til hva det kunne være?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

LRJ

lotte87dk skriver:

hej allesammen

håber der er nogle der kan fortælle mig hva det kan være

jeg har haft lidt tissetrang et par gange på den her uge, men har ikk skulle tisse hvergang,

onsdag aften fik jeg nogle smerter i maven eller det vil sige lidt nede under venstre bryst,

nogle ide til hva det kunne være?

er du gravid ?

Anmeld

26. december 2009

lotte87dk

ved det ikk havde ubeskyttet sex noget af sidste uge og forrige uge, OG skal lige siges det var med den samme, en eks kæreste

Anmeld

26. december 2009

LRJ

lotte87dk skriver:

ved det ikk havde ubeskyttet sex noget af sidste uge og forrige uge, OG skal lige siges det var med den samme, en eks kæreste

Har du prøvet en graviditet test ?

Men sys du skal ringe til din læge og snakke med ham om det, for det lyder lidt ligesom noget jeg ringede til min læge om i starten af min graviditet, og han mente at det kunne være noget med nyrerne, så sys du skal gøre det som det første på mandag. 

Anmeld

26. december 2009

lotte87dk

nej det har jeg ikk men overvejer lidt at købe en test imorgen.. bare for en sikkerhedes skyld for har ikk taget p-piller i 2-3 måneder nu, så der kan godt være nogle chancer for at jeg kan blive gravid nu hvis jeg ikk beskytter mig

Anmeld

26. december 2009

LRJ

lotte87dk skriver:

nej det har jeg ikk men overvejer lidt at købe en test imorgen.. bare for en sikkerhedes skyld for har ikk taget p-piller i 2-3 måneder nu, så der kan godt være nogle chancer for at jeg kan blive gravid nu hvis jeg ikk beskytter mig

ja det kan det sagtens, men Ring stadig li til lægen på mandag og forklar ham/hende det hele, både det hvor det gør ondt / trykker og sådan, og Husk at fortæl at du har haft ubeskyttet sex og du måske tænker du er gravid, så skal de nok tager der ind til undersøgelse,

Anmeld

26. december 2009

lotte87dk

okay det vil jeg så prøve

Anmeld

30. december 2009

Sisley

Det der med tissetrang uden at skulle tisse, kan tyde på en urinvejsinfektion - så hør lige lægen om det også!

Anmeld

31. december 2009

lotte87dk

Sisley skriver:

Det der med tissetrang uden at skulle tisse, kan tyde på en urinvejsinfektion - så hør lige lægen om det også!

okay for jeg har haft det et par gange før men har ikk rigtig været ved læge med det, men må jeg så prøve efter nytår

Anmeld

31. december 2009

Sisley

Bare til skræk og rædsel - jeg havde lidt de samme symptomer som dig - skulle tisse, men kunne ikke. Jeg gik nu ikke så meget op i det for det lykkedes altid, hvis jeg prøvede igen efter ca. en halv time. Lige indtil en lørdag morgen, hvor jeg uanset hvor meget jeg prøvede ikke kunne tisse (og drak en liter vand for at være sikker på jeg skulle). Lang historie kort - jeg endte på skadestuen og fik lagt kateder, som tappede 1100 mL urin af mig - hvilket er rigtig, rigtig ekstremt, sygt meget!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.