Danske film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. december 2009

Dansker i England

Hej alle skønne quinder.

Jeg skal snart til DK og havde tænkt mig at købe lidt film og bøger at tage med hjem. Er der nogen af jer, der kan anbefale nogle gode danske film og bøger. Det er efterhånden 6 år siden, jeg flyttede fra landet, så næsten alt, der er yngre end det, har jeg ikke set/læst.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

Fines mor

Nu kommer det jo an på hvilken bøger du godt kan li, selv er jeg meget glad for Jane Aamunds bøger.

Ang. film, så syntes jeg du skal se om du kan finde:

2 Verdener

Frygtelig lykkelig

Krønniken

Forbrydelsen 1&2

Nicolai og Julie serien

Drømmen

Efter brylluppet

Kandidaten

Det var hva jeg lige kunne komme på, for der er lavet mange gode danske film indenfor de sidste par år. Prøv evt. google og se om ikke der er lidt at finde der.

Anmeld

26. december 2009

FrkT

Prøv at gå ind på www.danskefilm.dk

Der er der en liste over alle danske film der overhovedet er lavet - og du kan se dem efter hvornår de er lavet også

Anmeld

26. december 2009

Ansemusen

Det som Ingen ved - genial dansk triller!!!

Kongekabale

Fidibus - hylende morsom!

Lykkevej - en af mine yndlingsfilm

To verdener

At kende sandheden af Niels Malmros - hvis du er til film som giver sig tid, dejlig film!

Cecilie - dansk gyser, rigtig fed og uhyggelig!

Og så er Liza Marklunds bøger rigtig gode synes jeg - krimigenren!

Anmeld

26. december 2009

Dansker i England

Tak for svar.

Grunden til, at jeg skrev herinde var, at så kunne jeg få anbefalinger i stedet for bare at læse om filmene på nettet. Jeg kan godt lide thrillers (bøger) og af film elsker jeg f. eks. i Kina spiser de hunde og den slags. Derudover kan jeg også godt lide film, der rører mig, og som man tænker over bagefter - tager med sig, når filmen er slut, hvis I forstår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.