Bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. december 2009

Anonym trådstarter

Hej alle

Man hører så tit, at ingen kvinders bryster er lige store og det er de selvfølgelig heller ikke helt - men - mine er bestemt slet ikke lige store! Der er ca. 1-2 skåles forskel. Tidligere har det gået mig meget på, men efter jeg er blvet lidt ældre har jeg nok lidt affundet mig med, at det er sådan jeg er og det er i det mindste mine egne bryster (og der er jo så mange værre ting der kunne være galt)

Er der andre i samme båd?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

mariamiss6

Anonym skriver:

Hej alle

Man hører så tit, at ingen kvinders bryster er lige store og det er de selvfølgelig heller ikke helt - men - mine er bestemt slet ikke lige store! Der er ca. 1-2 skåles forskel. Tidligere har det gået mig meget på, men efter jeg er blvet lidt ældre har jeg nok lidt affundet mig med, at det er sådan jeg er og det er i det mindste mine egne bryster (og der er jo så mange værre ting der kunne være galt)

Er der andre i samme båd?

Mine er bestemt heller ikke ens, men det er mere, at de "hænger" lidt forskelligt, og så brystvortens placering, så at sige... men vidst kun noget jeg selv lægger mærke til i virkeligheden hehe...

de er da heller ikke præcist lige store, men ikke en hel skål-str. forskel.

Anmeld

26. december 2009

Susan1978

før jeg fik en mammareduktion var mine heller ik lige store, fik fjernet 500gr på det ene og 555gr på det andet..

Anmeld

27. december 2009

Honningblomst

Mine var der også en lillebitte smule forskel på, sagde min kirurg inden hun gav dem et løft....men det blev jo så rettet der, så nu er mine præcis lige store...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.