2 spørgsmål ang maven i graviditeten

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. december 2009

Sesse89

1: Jeg har i 2-3 dage haft det som om min mave stod under spændning hver gang jeg strak mig eller gjord noget så jeg sku strække mig.

Nogen der har prøvet det?

2: Her til mkorgen havde jeg nogle kramper (eller en men det kan man ikk skrive ) som gjord at jeg nærmest grad og eller har jeg haft sådan en tung fornemmelse i maven.

Nogen der også har prøvet det?

Jeg havde en fin Nf scanning og min næste scanning er først til Md som jeg ingen dato har for endnu. Og bliver selvfølgelig nervøs for de ting når jeg ikk kender til dem.

Sesse 14+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

LRJ

Sesse89 skriver:

1: Jeg har i 2-3 dage haft det som om min mave stod under spændning hver gang jeg strak mig eller gjord noget så jeg sku strække mig.

Nogen der har prøvet det?

2: Her til mkorgen havde jeg nogle kramper (eller en men det kan man ikk skrive ) som gjord at jeg nærmest grad og eller har jeg haft sådan en tung fornemmelse i maven.

Nogen der også har prøvet det?

Jeg havde en fin Nf scanning og min næste scanning er først til Md som jeg ingen dato har for endnu. Og bliver selvfølgelig nervøs for de ting når jeg ikk kender til dem.

Sesse 14+0

Det lyder bare som Ligment smerter Og som plukveer

Lone 24+5

Anmeld

26. december 2009

Blomst04

Det har jeg også prøvet det er enten ligamentsmerter og eller (forstoppelse især hvis du også har ondt for neden i siderne samtidig med den tunge fornemmelse )

Chris 22uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.