smertefulde kraftige jag i skeden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.617 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. december 2009

luckas-mor

hej piger
ja som overskriften siger.. det er lidt flovt for mig a skrive om men...
jeg har haft de mest smertefulde stik og jag for neden for en lille time siden og det varede ca. ½ times tid med mellemrum, jeg var på vej op ad trappen med vores sengetøj da vi har fået nyt soveværelse, på vej op fik jeg så mega ondt dernede og det føltes ligesom der var noget på vej ud hvis man kan sige det sån, jeg lagde mig så på vores nye seng og der måtte jeg lige blive liggende et minuts tid da jeg det spændte rigtig meget nede i lysken og stadig jagede
da jeg havde ligget lidt gik jeg ned igen og der stak det igen og det kom så med ujævne mellemrum, har de sidste 3 dage haft meget flåd men har ikke svamp, det er så slemt a jeg må ha rigtig bind på i stedet for trusseindlæg:/ 
det spænder stadig en hel del i lysken og jeg har fået mega ondt i mit hoved (kodimagnylerne har ikk hjulpet )

det er jo min første graviditet så jeg ved ikke, er det normalt??
er der nogen af jer der har prøvet det før??

hare haft mange plukveer før og små stikken for neden men aldrig noget ligende den her størrelses orden

er 33+0 på mandag

håber nogle kan hjælpe mig lidt med mine spørgsmål..

natascha 32+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2009

TbCp

tasse skriver:

hej piger
jeg har haft de mest smertefulde stik og jag for neden for en lille time siden og det varede ca. ½ times tid med mellemrum, jeg var på vej op ad trappen med vores sengetøj da vi har fået nyt soveværelse, på vej op fik jeg så mega ondt dernede og det føltes ligesom der var noget på vej ud hvis man kan sige det sån, jeg lagde mig så på vores nye seng og der måtte jeg lige blive liggende et minuts tid da jeg det spændte rigtig meget nede i lysken og stadig jagede
da jeg havde ligget lidt gik jeg ned igen og der stak det igen og det kom så med ujævne mellemrum, har de sidste 3 dage haft meget flåd men har ikke svamp, det er så slemt a jeg må ha rigtig bind på i stedet for trusseindlæg:/ 
det spænder stadig en hel del i lysken og jeg har fået mega ondt i mit hoved (kodimagnylerne har ikk hjulpet )

hare haft mange plukveer før og små stikken for neden men aldrig noget ligende den her størrelses orden

er 33+0 på mandag

natascha 32+5

Jeg kan huske at jeg fik nogle virkelig smertefulde jag ind imellem, fik at vide at det kan være når den lille sparker/bokser i blæren. Det føltes nærmest som om jeg fik jaget en kniv ind var virkelig ubehageligt. Kan det mon være det?

Anmeld

26. december 2009

luckas-mor

TbCp skriver:

Jeg kan huske at jeg fik nogle virkelig smertefulde jag ind imellem, fik at vide at det kan være når den lille sparker/bokser i blæren. Det føltes nærmest som om jeg fik jaget en kniv ind var virkelig ubehageligt. Kan det mon være det?

syntes ikk det stikker på den måde når han rammer min blære, det her var som om hele skedeåbningen udvidede sig og så bare et rigtig godt stykke op ad har prøvet de der små jag på samme måde før men de her var virkelig slemme og det spænder bare stadig

Anmeld

26. december 2009

MaleneG

tasse skriver:

hej piger

er 33+0 på mandag

natascha 32+5

Undskyld men kunne ikke lade være med at bide mærke i at du skriver at du bliver nødt til at bruge rigtig bind, fremfor trusseindlæg?

Jeg synes du skal kontakte FG, da det måske jo godt kunne være vandet der siver?

Anmeld

26. december 2009

luckas-mor

MaleneG skriver:

Undskyld men kunne ikke lade være med at bide mærke i at du skriver at du bliver nødt til at bruge rigtig bind, fremfor trusseindlæg?

Jeg synes du skal kontakte FG, da det måske jo godt kunne være vandet der siver?

hej
har snakket med jordmoder om det og det er ikke vandet der siver det er bare flåd og det ku være meget normalt sagde hun,,og så længe det var flåd og ikke gennemsigtigt eller grønt var det ingenting,jeg var derude i mandags, så det er jeg ikk så nervøs for.. så længe det ikke er klart det der siver, men det er mega ubehageligt, hvis jeg ikk bruger bind kan jeg skifte hver 10min nogen gange det har bar været meget slemt siden juleaften rigtig irriterende

Anmeld

26. december 2009

MaleneG

tasse skriver:

hej
har snakket med jordmoder om det og det er ikke vandet der siver det er bare flåd og det ku være meget normalt sagde hun,,og så længe det var flåd og ikke gennemsigtigt eller grønt var det ingenting,jeg var derude i mandags, så det er jeg ikk så nervøs for.. så længe det ikke er klart det der siver, men det er mega ubehageligt, hvis jeg ikk bruger bind kan jeg skifte hver 10min nogen gange det har bar været meget slemt siden juleaften rigtig irriterende

Okay, glad for at høre du har fået tjekket op på det

Anmeld

26. december 2009

luckas-mor

MaleneG skriver:

Okay, glad for at høre du har fået tjekket op på det

har jeg bestemt

troed ikk det var normaly nemlii

Anmeld

26. december 2009

MaleneG

tasse skriver:

har jeg bestemt

troed ikk det var normaly nemlii

Vidste godt at det var normalt at have meget vandet udflåd, men synes nu alligevel at når man skal bruge rigtig bind, så lyder det voldsomt

Anmeld

26. december 2009

Muffinmus

højst sansynligt ligger dit barn med hovedet ned af...og det er sikkert det du kan mærke, for når man er så langt og de rykker hovedet rundt dernede rammer de nerverne...det kan give voldsomme stik og jag helt nede fra livmodermunden og langt op i maven:-)

Anmeld

26. december 2009

luckas-mor

MariaE skriver:

højst sansynligt ligger dit barn med hovedet ned af...og det er sikkert det du kan mærke, for når man er så langt og de rykker hovedet rundt dernede rammer de nerverne...det kan give voldsomme stik og jag helt nede fra livmodermunden og langt op i maven:-)

han har ligget med hovedet nede i snart 4 uger så, det ved jeg han gør, sys bar det r voldsomt når man tænker på det ikk har føltes sån før, men har godt ku mærke han har ligget og presset godt i bækkenet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.