Jeg har selv meget ømme bryster især det venstre, som osse er lidt større end det andet. Sådan har det været siden jeg var 17 år gammel. Jeg hostede og det gjorde så vildt ondt inde i brystkassen, når jeg trak vejret, som om noget sad i klemme. Selv om det gik over, så har jeg haft et bryst der gør meget ondt, og som har en muskelknude. Det er ind mod midten, så det gør osse ondt i det andet, bare ikke lige så meget.
Lægen mener det var en fibersprængning jeg fik dengang. Det går nu fra brystet og om i ryggen, så det går både på min vejrtrækning og giver mig mange smerter mellem skulderbladene.
Men det kan jo være så mange ting... hævede mælkekirtler, muskler der gør ondt, ømhed i forb. med hormoner osv. osv. Men jeg forstår godt du er nervøs. Jeg har været hos lægen utallige gange med mine bryster, for det gør så ondt i dem, at jeg ikke selv kan få mig til at undersøge dem. Og jeg har osse været til mammografi, men heldigvis var der ikke noget.
Det kan være så mange ting, så jeg håber du kan lægge det lidt fra dig indtil du kan komme til lægen, selv om jeg godt ved det kan være svært.

Anmeld