Er jeg gravid???????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

Mka

alt hvad jeg kan for dig Du må ringe til din egen læge mandag, de plejer at være lidt bedre at snakke med.

Anmeld

25. december 2009

Bas

Tak..

Synes bare det er mærkeligt at testen viser negativ og jeg stadig ikk har fået min mens.

Anmeld

25. december 2009

Blyb

Bas skriver:

Tak..

Synes bare det er mærkeligt at testen viser negativ og jeg stadig ikk har fået min mens.

Nogen har bare så lav HCG tal i starten at det endnu ikke kan ses på testen..

Men mon ikke den er der.. fingre for dig

Anmeld

25. december 2009

Sofiedk

Det er jo altid svært at svare på om du er gravid, men det kan jo også sagtens være din mens der er uregelmæssig, hvis du kun er stoppet med p-piller for 7 mdr siden og har haft en SA for 2 mdr siden så kan der jo godt være kommet kuk i dine cyklusser. Jeg gik en af mine måneder 9 dage over tid og så kom min mens uden at der var noget. Nogle gange kan man psyke kroppen så meget eller også kan det bare være en af de måneder hvor den er anderledes.

Håber selvfølgelig IKKE dette er årsagen og det bare er fordi du er en langsom HCG danner og at du er gravid

Anmeld

25. december 2009

Bas

Sofiekdk skriver:

Det er jo altid svært at svare på om du er gravid, men det kan jo også sagtens være din mens der er uregelmæssig, hvis du kun er stoppet med p-piller for 7 mdr siden og har haft en SA for 2 mdr siden så kan der jo godt være kommet kuk i dine cyklusser. Jeg gik en af mine måneder 9 dage over tid og så kom min mens uden at der var noget. Nogle gange kan man psyke kroppen så meget eller også kan det bare være en af de måneder hvor den er anderledes.

Håber selvfølgelig IKKE dette er årsagen og det bare er fordi du er en langsom HCG danner og at du er gravid

Min mens. efter SA kom efter 30 dage, og jeg havde normalt en cyklus på 28, så den var forsinket 2 dage. Er det ikke kun den første mens. der kan blive forsinket med 1-2 uger efter en SA?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.