Test og symptomer ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

970 visninger
14 svar
0 synes godt om
25. december 2009

Camillaki

Hej
Min cyklus er på 26 dage, ret præcist faktisk. Så det vil sige at idag er min 26. dag, så mens skulle komme idag. Jeg tog en High sensitive test som måler ned til 10 hcg d. 23 Dec. Der var en ret svag streg. Tog nogle stykker i løbet af dagen, en enkelt eller to viste stort set ingenting, men de andre kunne man godt ane en streg nummer to.
D. 24 dec. tog jeg så en test mere, lidt mere tydelig, men stadig lidt svag. Idag d. 25 tog jeg endnu en test, og den blev lidt tydeligere endnu. Så er rimelig sikker på jeg er gravid. - Men er jo så bange for mens kommer og den lille "prik" ryger med ud. Jeg ville ringe til lægen på mandag for at få det bekræftet. Hvad havde i af symptomer så tidligt? Jeg er idag 3+5? Jeg har sådan nogle underlige nive smerter i underlivet. mest i højre side. Synes jeg bli`r hurtigt forpustet. Og er sulten, men spiser ikke ret meget... Lyder det rigtigt ? Og hvad er alle de små smerter jeg kan mærke i underlivet ? - Der er forhåbentlig ikke noget galt?
Har sat teste ind. Hvad siger ? Den er der ikk?
Tak Venter spændt på nogle svare
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

Ayasmor

Stort tillykke.. De er helt klart positive..

Anmeld

25. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

Tillykke tillykke, jeg mener heller ikke der er tvivl - du er helt sikkert gravid

Anmeld

25. december 2009

ghm

tillykke det var da en dejlig julegave.
selve undfangelsen kan sagtens give pms lign. smerter og de kan fortsætte et par uger.

Anmeld

25. december 2009

Mka

STORT tillykke dejligt for jer

Anmeld

25. december 2009

silden85

tillykke

Anmeld

25. december 2009

Camillaki

Tak tak Jeg mente også den var der Men er lidt nervøs ved de smerter jeg har i underlivet ?? Håber det er som det skal være

Anmeld

25. december 2009

Bas

En streg er en streg, Stort tillykke. Håber jeg også snart tester positiv

Anmeld

26. december 2009

Tvilling

Stort tillykke den er klart positiv

Anmeld

26. december 2009

Camillaki

Mange tak.... Tog en test idag, en fra føtex. Den var lidt svagere end de andre, men stregen er der helt sikkert
Nu tænker jeg bare på om en bliver derinde....
Nogle der ved hvad de niv og jag i underlivet er ???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.