Nå han har lige meddelt at han har fundet en ny kæreste, en 21 årig pige, som han har lært at kende på psykiatrisk afdeling
Han vælger så at være ligeglad nu med de regler der er lavet for ham på psyk, regler som skal gøre hans hverdag lettere, fordi han ikke magter ret meget selv. Han bryder reglerne fordi han vil ud i vores gamle hus, for at være sammen med pigen. Så nu risikerer han at blive udskrevet, og han kan slet ikke varetage sig selv, slet ikke Lærke´s behov. Han har intet fast samvær med Lærke, da han ifølge ham selv ikke magter det. han ringer en gang i mellem til hende, og er her forbi ½ times tid ad gangen. Jeg havde så valgt at tage meget over for ham, når jeg nu vidste hvor svært han havde det.
Det jeg bliver så skuffet over er, at jeg virkelig har mit at kæmpe med, også i forhold til min fars sidste tid nu her, og jeg har ingen form for aflastning fra min ex. Hans datter savner ham så meget. Han har på ingen måde hjulpen til med at ordne noget som helst i forhold til vores brud. Så alt det for at bruge sin energi på en ny, i stedet for at etablere noget mellem hans datter og ham. Skide fjols altså
Nej jeg er ikke jaloux, men synes godt nok han total svigter hans ansvar her, og han ved at jeg lige pt har det lidt svært.
Anmeld