Jul og Gaver = mangel på plads

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
3 svar
0 synes godt om
25. december 2009

NaFe

Har nu holdt den første jul med min lille datter på snart 1 år...og hun fik simpelhen så maaange gaver af jeg ikke ved vor jeg skal gøre af alle de ting, og ja så fylder hun 1 år om 10 dage, så der kommer jo nok en høst gaver mere....

Når men mit spørgsmål er egentlig hvordan i får plads til jeres ungers legetøj inde på deres væreslet...har i nogle smarte løsninger man evt kunne se....

venligst en mor med mangle på plads...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

LinLin

Vi bor i et hus med 2 plan - stue nedenunder, væresler ovenpå. david er tre år og leger stadig mest i stuen, så han har meget af sit legetøj der. Jeg har bare en Expedit-reol fra IKEA med tilhørende plast-kasser. Han fylder seks af de otte hylder! På sit værelse har han Trofast reoler med kasser.

En smart ting, jeg først for nyligt har opdaget, er en sengeskuffe til under tremmesengen! Har ikke kunnet finde noget, da david sov i sådan een, der kunne komme ind under den, så man kunne udnytte pladsen dér... Ellers: hylder på væggen!!!

Anmeld

25. december 2009

Lone Jakobsen

jeg havde samme problem da jeg var alene med min datter...og jeg bad simpelthen gæsterne om at komme med små gaver

senere begyndte jeg at rydde ud på deres værelser ca en måned inden jul. gennemgå det hele og find ud af hvor meget af det hun reelt leger med. på den måde ryger der altid en del videre og så er der plads til alt det nye.

Anmeld

26. december 2009

grinbidderen

Feluca09 skriver:

Har nu holdt den første jul med min lille datter på snart 1 år...og hun fik simpelhen så maaange gaver af jeg ikke ved vor jeg skal gøre af alle de ting, og ja så fylder hun 1 år om 10 dage, så der kommer jo nok en høst gaver mere....

Når men mit spørgsmål er egentlig hvordan i får plads til jeres ungers legetøj inde på deres væreslet...har i nogle smarte løsninger man evt kunne se....

venligst en mor med mangle på plads...

ja det kender vi alt for godt her da valdemar blev 1 år der gik vi alt hans legetøj igennem og det han ik havde leget med og baby legetøj blev lagt væk eller smidt ud, også var der plads til det nye fine legetøj og derefter ´har kæresten boret en lang hylde op foroven af hans værelse og der står så en masse kasser så når han leger får han en kasse ned af gangen og når han vil have en ny kasse rydder vi den første kasse op og stiller den op også fpr han en ny kasse ned.. det har hjulpet os meget håber du forstår hva jeg mener....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.