Blødning efter SA - hvornår holder det op?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. december 2009

Blyb

Hej!

Er der nogen af Jer kvinder derude der har erfaring med, hvor længe det tager, før man stopper med at bløde efter SA.

Jeg har nu selv blødt i 14 dage..den første uge dog ikke mere end et trusseindlæg kunne klare, men den sidste uge har det været noget mere.. Nu er jeg dog heldigvis tilbage til, hvor et trusseindlæg igen kan klare det.

På mandag skal jeg have foretaget en medicinsk abort, fordi mine HCG tal ikke vil falde helt af sig selv.. Vil bare så gerne snart have det overstået, så vi/jeg kan komme videre..

-af mærkelig årsag har jeg det i dag, som om jeg har ægløsning...tror min krop er skrupforvirret for tiden

Lad mig høre fra nogen der har prøvet noget lign.

Gryeren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2009

LinLin

Jeg blødte 6 dage... Så var det hele ude...

Anmeld

25. december 2009

Bas

Jeg blødte i ca 7 dage, som var meget voldsomt.

Anmeld

25. december 2009

Blyb

Bas skriver:

Jeg blødte i ca 7 dage, som var meget voldsomt.

Hmm okay.. Tak for svarene

Tror det er meget godt jeg skal en tur forbi sygehuset på mandag.

Ved I om det man bløder ved SA egentlig gælder som mensturation? Her tænker jeg på om man kan regne med at få ÆL efterfølgende som "førhen"..?

Anmeld

25. december 2009

Bas

Gryeren skriver:

Hmm okay.. Tak for svarene

Tror det er meget godt jeg skal en tur forbi sygehuset på mandag.

Ved I om det man bløder ved SA egentlig gælder som mensturation? Her tænker jeg på om man kan regne med at få ÆL efterfølgende som "førhen"..?

Da jeg aborterede sagde min læge at vi bare skulle blive ved med at forsøge, men at det kan være svært med at regne ÆL´s dagen. Men der er også nogle der mener at det er bedst at vente 1-2 måneder med at blive gravid igen.

Anmeld

25. december 2009

Blyb

Bas skriver:

Da jeg aborterede sagde min læge at vi bare skulle blive ved med at forsøge, men at det kan være svært med at regne ÆL´s dagen. Men der er også nogle der mener at det er bedst at vente 1-2 måneder med at blive gravid igen.

Okay. Jeg tror der er meget forskellige meninger om det. Min egen læge sagde der ikke var nogen grund til at vente, fordi kroppen blev klar igen ret hurtigt efter.

Men selvfølgelig kan det godt være jeg lige må væbne mig lidt, hvis jeg stadig har lidt rest siddende endnu..hvilket det godt kunne tyde på..

Anmeld

25. december 2009

LinLin

Bas skriver:

Det sagde lægen på sygehuset også til mig. Jeg spurgte hvorfor; fordi så var det nemmere at udregne terminsdatoen! (Det er jeg da ligeglad med - det kan en scanning vise!)

Anmeld

26. december 2009

MorTilSnartFire <3

Hej derinde

Jeg havde en spontan abort- uden at bløde eller lign. (Opdagede i hvert fald ingenting ) Men blev så gravid 14 dage efter min SA, ifølge min læge. Men han sagde han lige ville holde ekstra øje med mig, da det bedste ville have været at vente 1-2 måneder før man skulle prøve igen (Hvilket i mit tilfælde ikke lige var gældende) Og grunden var : Der kan være risiko for en SA igen, da kroppen lige skal vænne sig til ikke at være gravid, inden den bliver gravid igen..

MEN jeg er sund og rast og det er min dreng også

Held og lykke og kæmpe herfra

Sabrina 30+3

Anmeld

27. december 2009

Blyb

Sabrina17 skriver:

Hej derinde

Jeg havde en spontan abort- uden at bløde eller lign. (Opdagede i hvert fald ingenting ) Men blev så gravid 14 dage efter min SA, ifølge min læge. Men han sagde han lige ville holde ekstra øje med mig, da det bedste ville have været at vente 1-2 måneder før man skulle prøve igen (Hvilket i mit tilfælde ikke lige var gældende) Og grunden var : Der kan være risiko for en SA igen, da kroppen lige skal vænne sig til ikke at være gravid, inden den bliver gravid igen..

MEN jeg er sund og rast og det er min dreng også

Held og lykke og kæmpe herfra

Sabrina 30+3

Hej Sabrina

Lyder vildt du har haft en SA uden at bløde? Hvordan kan det lade sig gøre? Der bliver da ret hurtigt dannet livmoder efter man har fået befrugtet et æg?! -og det skal da ud igen, hvis det ikke bliver til en graviditet?

Jeg døjer stadig med niven i maven og ømhed i min ene æggestok her 14 dage + lidt mere efter min SA. Glæder mig bare så meget til at komme videre..og det gør jeg forhåbentlig i morgen.

Held og lykke til dig og din mause

Anmeld

28. december 2009

MorTilSnartFire <3

Gryeren skriver:

Hej Sabrina

Lyder vildt du har haft en SA uden at bløde? Hvordan kan det lade sig gøre? Der bliver da ret hurtigt dannet livmoder efter man har fået befrugtet et æg?! -og det skal da ud igen, hvis det ikke bliver til en graviditet?

Jeg døjer stadig med niven i maven og ømhed i min ene æggestok her 14 dage + lidt mere efter min SA. Glæder mig bare så meget til at komme videre..og det gør jeg forhåbentlig i morgen.

Held og lykke til dig og din mause

Jamen jeg ved virkelig ikke hvad der er gået galt Graviliteten var ikke planlagt, men da jeg ikke fik min mens til tiden, tog jeg lige forbi lægen og fik taget en test som viste 2 fine streger.. Jeg fik en tid til scanning i uge 14 ca. - hvad vi regnede ud ved lægen, efter beregning af første mens dag... Men da jeg kom til scanning på sygehuset, sagde jordmoderen jeg altså kun var 10+1 henne

Det kunne jeg selvfølgelig ikke forstå og så tog jeg lige til lægen igen og forklarede og han mente helt bestemt jeg så måtte have haft en spontan abort lige efter prøven ved ham... Også uden at bløde eller havde ondt eller lign..

Jeg forstår ikke hvis det var tilfældet, men ja... Jeg er gravid "igen" og så gider jeg da egentlig ikke bruge tid på at tænke over, om jeg havde eller ikke havde en spontan abort inden ham her

Alt held og lykke fra mig af...

Knus Sabrina 30+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.