Spis mange kalorier og få en dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. april 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra Jyllandsposten

En kvindes kost omkring det tidspunkt, hun bliver gravid, kan have indflydelse på barnets køn, mener engelske forskere. Et højt kalorieindtag og regelmæssige morgenmåltider øger muligvis chancerne for at få en søn.

Den moderne livstils trend med at skære kalorier ud af kosten forklarer muligvis, hvorfor andelen af drengefødsler falder i de udviklede lande. Det mener forskere fra universiteterne Exeter og Oxford, der har offentliggjort deres studier i The Royal Societys publikation 'Biological Sciences'. Forskerne fandt, at 56 pct. af de kvinder, der havde det højeste energiindtag omkring undfangelsestidspunktet fik drenge, mens tallet kun var 45 pct. for de kvinder, der havde det laveste energiindtag.

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. april 2008

A.

ja ja som om.."regelmæssige morgenmåltider øger muligvis chancerne for at få en søn. " har aldrig spist morgenmad og venter en dreng..de finder altid på noget griner..:D

Anmeld

28. april 2008

Loggidut

ja for år tilbage ville jeg havde sagt det var sandt, lol...men ikke mere...for jeg æder stadig som en gris, lol...men fik dog en pige...jaha...

hmmm, aj spøg til side og så lige den med det da er stof til eftertanke!

Anmeld

29. april 2008

Balderson

Ej, den hopper jeg nu heller ikke på :P

Jeg venter en dreng og udfra aktiklen så er han blevet til fordi jeg har spist mange kalorier... Hmmmm gad vide hvor meget mine 2 toastbrød har gjort udfaldet 8D

Det er sku en Ooommmeeerrr, som tuborg siger :D

Anmeld

29. april 2008

SaNiNa

hvad er nu det for noget sluder...

Tror jeg overhovede ikke på...

Men de skal jo have noget at skrive om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.