de spændte børn<3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

330 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. december 2009

wamse

uha Lærke er spændt, og da hendes brødre ikke holder jul her i år, så er alle gaverne under træet stort set til hende + flere senere på dagen, når min lillebror kommer.

Her er lige mit meget spændte barn, der føler, dufter og krammer alle gaverne

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2009

Vingummien

Herhjemme er Franks datter også spændt, Emil er lidt for lille endnu til at han ved hvad der skal ske.

Men siger dig at hun fik spist sin morgenmad hurtigt, hun plejer altid at være sååååå langsom til at spise, men hun havde set at hendes sok den bulede så vidste hun godt der var noget deri og hun kunne se at der var i Emils også, så hun skyndte sig at spise for at hun kunne kigge

Anmeld

24. december 2009

wamse

det er simpelthen så vidunderligt at være sammen med dem, og se hvor magisk det hele virker på dem Lærke og jeg rå-hygger bare hele dagen sammen.

Anmeld

24. december 2009

Vingummien

Ja det er så her er de inde og sove. Hun plejer godt nok ikke at sove om dagen, men det ville hun gerne i dag så hun kunne være frisk til i aften når vi skal have gaver.

Anmeld

25. december 2009

Lone Jakobsen

her tog det Daniel det faktisk utroligt roligt. det var kun ham og Rasmus der var hjemme...og selv om han spurgte til gaverne en 4-5 gange...ja så tog han det super roligt....og aftenen blev bare helt perfekt da han fik mandel gaven

Anmeld

25. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

Malou er lige lille nok til at vide hvad det handler om, men at se mine kusiner og fætre var bare lykken, da de to mindste (3år tvillinger) åbnede deres gaver man kunne bare se lysne i deres øjne og ser frem til at kunne se min egen datter sådan

- og nogle gode billeder af din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.