Øv:0(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

308 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. december 2009

Valle81

Har på nettet bekstil sådan et Disney Fariers kit til at udsmykke Asta's Nintendo med. Der var også stylus penne, hørepropper osv osv. Super sejt sæt, som jeg har glædet mig så meget til at give hende.

Bestilte det på Cdon, og der stod at hvis man bestillede inden de 20 December,lovede de levering inden Juleaften. Bestilte det den 18, men øv det er ikke kommet:0(

Har lige læst at der ikke deles post og pakker ud idag, så det bliver til en efter julegave:0(

Tænk at man kan hænge lidt med mulen over det:0) Men synes det er øv bøv:0)

Men glædelig jul til Jer alle:0)

Stort juleknus

Christina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2009

Sujan

Æv altså. Men der står det kun er de ting med julemand ikon ved der kommer frem inden jul

Anmeld

24. december 2009

wamse

Æv hvor er det da træls, tror du ikke det er vejret, der har gjort at det ikke er nået frem?

Men ærgeligt er det uanset grunden hvor gammel er din datter? ellers kunne man printe billedet ud af sættet og lave det som en slags gavekort, så hun kan se, hvad der kommer til hende.

Anmeld

24. december 2009

Valle81

Sujan skriver:

Æv altså. Men der står det kun er de ting med julemand ikon ved der kommer frem inden jul

Jeps nemlig, Det var der også ved den:0) I hvertfald den dag jeg bestilte den:0)

Jeg havde først bestilt den over nettet i negland, og den bestilte jeg i start Noveber, men de kontaktede mig at alt var udsolgt og de ikke fik flere hjem:0( Søgte desperat og fandt ved et total tilfælde den her på cd-on:0) Varlykkelig:0)

Men skidt, bedre sent end aldrig:0)

Godt der ligger masser af andre pakker under træet:0)

Anmeld

24. december 2009

Valle81

wamse skriver:

Æv hvor er det da træls, tror du ikke det er vejret, der har gjort at det ikke er nået frem?

Men ærgeligt er det uanset grunden hvor gammel er din datter? ellers kunne man printe billedet ud af sættet og lave det som en slags gavekort, så hun kan se, hvad der kommer til hende.

Jo, tror også det er vejret:0)

Hun er snart 6, så jo, det bliver vist til et printet kort, så hun har noget at glæde sig til :0)

Men ja, det er bare så ærgeligt, havde bare selv set sådan frem til det, og hun var gået fuldstændig amok i begejstring over den gave:0)

glædelig jul:0)

Anmeld

24. december 2009

LinLin

Valle81 skriver:

Har på nettet bekstil sådan et Disney Fariers kit til at udsmykke Asta's Nintendo med. Der var også stylus penne, hørepropper osv osv. Super sejt sæt, som jeg har glædet mig så meget til at give hende.

Bestilte det på Cdon, og der stod at hvis man bestillede inden de 20 December,lovede de levering inden Juleaften. Bestilte det den 18, men øv det er ikke kommet:0(

Har lige læst at der ikke deles post og pakker ud idag, så det bliver til en efter julegave:0(

Tænk at man kan hænge lidt med mulen over det:0) Men synes det er øv bøv:0)

Men glædelig jul til Jer alle:0)

Stort juleknus

Christina

Er ret sikker på jeg så det i Toys i Tilst v/århus i går... Men det hjælper jo heller ikke nu

Anmeld

24. december 2009

Valle81

sparre skriver:

Er ret sikker på jeg så det i Toys i Tilst v/århus i går... Men det hjælper jo heller ikke nu

He he:0) Nej, men vi bor også i Viborg, så der var lidt langt:0)

Men hvis det aldrig når frem, så ved jeg hvor jeg skal lede:0)

Glædelig jul:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.