jeg har fået tjener på ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Milka

... og det er i form af min mor, som tuller rundt og halvt nusser om mig og halvt skælder mig ud mens jeg ligger henslægt i sofaen og patter rødvin  hun skal sove her i nat og i morgen kommer hendes mand og så skal vi ellers fejre bøttejul!

vi spiser julemaden om eftermiddagen i morgen så bøtterne også kan være med til bords (vi skal have andebryst, hvide og brunede kartofler, rødkål, brun sovs, rødkål/rucola/clementin-salat og risengrød til sidst). det bliver sjovt! og der ligger bare så mange gaver til dem under juletræet fra alle mulige forskellige mennesker. de får kun to fra mig 

jeg skal love for at der sker ting og sager med lille bille for tiden – det er som om hendes pegefinger er blevet aktiveret og hun peger bare på alt! hun har også opdaget tremmerne i sin seng og prøver på at hive sig op i dem men har stadig ikke så meget power i benene endnu, det lille pus luca vader rundt ved møblerne og laver sine sædvanlige tosserier.

nå – jeg kan forstå på min mor at vi skal spise om lidt. glædelig lillejuleaften til jer alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Bondepigen

Tak og i lige måde.

Hun lyder som en rigtig mor. (lidt som min ) Dejligt at blive nusset om, at få aftensmaden serveret og bare få lidt mere ro på.

Uuuh, jeg får jo helt lyst til en lille tår vin.. Måske jeg skulle tage mig en lille dram og nyde at vi er klar til strabadserne i morgen. Vi bliver kun os 3, glæder mig sådan til at se, hvad Emma siger til gaverne.

Anmeld

23. december 2009

anna-jonas

I lige måde, Camilla.................håber at opvartningen gør dig godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.