Emil er blevet klippet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
6 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Vingummien

Jeps så fandt jeg lige saksen frem idag og klippede ca 2½ cm af hans hår, det var blevet lidt langt bagi. Så nu er de fleste af hans krøller vist væk

Men syntes nu det er blevet meget godt, uden at man sådan kan se at der er røget helt vildt meget af ham, han sad og tog sig til håret da jeeg gjorde det og kiggede ned på gulvet og så kiggede han bare surt på mig Tror ikke han var helt enig hehe

Vi var nede og få lavet et par billeder til julagaver bagefter. Det sidste kan i se hans nye frits bedst tror jeg, se hans krøller.... væk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

grinbidderen

suanne85 skriver:

Jeps så fandt jeg lige saksen frem idag og klippede ca 2½ cm af hans hår, det var blevet lidt langt bagi. Så nu er de fleste af hans krøller vist væk

Men syntes nu det er blevet meget godt, uden at man sådan kan se at der er røget helt vildt meget af ham, han sad og tog sig til håret da jeeg gjorde det og kiggede ned på gulvet og så kiggede han bare surt på mig Tror ikke han var helt enig hehe

Vi var nede og få lavet et par billeder til julagaver bagefter. Det sidste kan i se hans nye frits bedst tror jeg, se hans krøller.... væk

nej hvor er emil bare blevet super skøn efter du har fået klippet hans hår men det var nu osse sødt før men som om det bare er beder nu. rigtig kær dreng og nogen gode billeder der er blavet taget er helt vil med nr.1...

og god jul til jer og jeres familie...

Julefra Valdemar og Gitte

Anmeld

23. december 2009

Bondepigen

Hvorfor må a æ få beatleshår, hvorfor ska a altid klippes mor....

Hihi, nej jeg synes nu det klæder ham meget bedre med kort hår. Den kønne dreng. !!! Kan rigtig godt lide det øverste billede.

Anmeld

23. december 2009

Bondepigen

grinbidderen skriver:

nej hvor er emil bare blevet super skøn efter du har fået klippet hans hår men det var nu osse sødt før men som om det bare er beder nu. rigtig kær dreng og nogen gode billeder der er blavet taget er helt vil med nr.1...

og god jul til jer og jeres familie...

Julefra Valdemar og Gitte

Hihi, det var da skægt så enige vi er...

Anmeld

23. december 2009

anna-jonas

Sikke en dejlig nyklippet knægt..............charme, selvtillid og lækkert hår.

Anmeld

24. december 2009

Vingummien

Mange tak

Anmeld

24. december 2009

Milka

cutiepie 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.