Er bare så ked... 
Kører jo 6.30- 17 hele ugen og har haft overarbejde pga vejret, kører for dansk autohjælp - så kan ikke bare smide lastbilen og sige; så nu er det er fyraften...
Derfor er det manden der vækker Frederic, putter ham i tøj, mad og afl i dp. Det er også ham der henter ham i denne uge. Han kommer i seng kl 18.30- 18.45, så har næsten ikke nået at se ham i denne uge.
Idag har de været ude hos svigermor og holde mini jul (julefrokost), da hun skal arbejde i morgen ( hun tænker kun på penge...) De kørte derud her til formiddag, så alle unger kunne nå at lege før de skulle sove til middag. Hver gang jeg har haft ringet derud, har der været så megen larm - da den ene snakker højere end den anden, da det i hans familie går ud på at snakke højest for at 'opmærksomhed'.
Min mands lillebror, hans kone og deres fælles barn, ja dem er der ingen der kan holde ud. Knægten er 13 mdr, og fylder MEGET lydmæssigt. Han slår, maser osv de andre.
Ved bare hvor træt vores dreng bliver af at være sammen med hans store familie, hvor 70 % af de ældre er næsten døve.
Ringed og spurgte om hvornår de ville komme hjem, jamen jeg har da sagt du kommer herud... Glem det, jeg vil have alene tid med vores søn og ikke sammen med 20 andre. og har været på arbejde hele dagen.
Sagde at der jo altså også var en lang dag for ham i morgen også, og om vi ikke skulle mødes hjemme. Spurgte om han da slet ikke tænker på vores søn og hans hoved der slet ikke kan styre alt det på en gang.
Sagde at det var atter et bevis på at det er mere vigtig at være sammen med hans familie, end at frederic er sammen med sin mor.. Og lagde på... kl er nu snart 19 og de er ikke kommet hjem endnu.
Er slet ikke i jule humør, bare ked af det langt ind i hjertet over savn af bettemanden og skuffelse over manden...