Stikken i skeden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.488 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Risen

Ved godt det måske er lidt personligt, men bliver nød til at spørge.. Jeg får sådan noget smertefulde stik i skeden lige nu, havde det også igår. Er der nogle andre der er gravide som har det eller har prøvet ? Er lidt nervøs , så håber i kan hjælpe..

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Risen

ups glemte at skrive at jeg er 13+2 idag.. Hvis det altså har noget betydning..

Anmeld

23. december 2009

lollandpigen

Hejsa....

Herinde er der plads til personlige spørglsmål synes jeg....

Da jeg var gravid med min datter fik jeg nogle jag forneden mendet var da jeg var i 20 cirka.  Min læge mente dengang det var fordi jeg havde svamp og dette kunne godt give smertelige jag. Måske det også er dit bækken??

Jeg er nu i uge 9 med mit 3 barn og har ikke mærket det endnu.

Jeg tror ikke det er noget du behøver være nervøs for at der er noget galt....

Håber du kan bruge mit råd......

De bedste juleknus fra Dorthe

Anmeld

23. december 2009

Risen

lollandpigen skriver:

Hejsa....

Herinde er der plads til personlige spørglsmål synes jeg....

Da jeg var gravid med min datter fik jeg nogle jag forneden mendet var da jeg var i 20 cirka.  Min læge mente dengang det var fordi jeg havde svamp og dette kunne godt give smertelige jag. Måske det også er dit bækken??

Jeg er nu i uge 9 med mit 3 barn og har ikke mærket det endnu.

Jeg tror ikke det er noget du behøver være nervøs for at der er noget galt....

Håber du kan bruge mit råd......

De bedste juleknus fra Dorthe

1000 tak for hurtigt svar.. ja jeg må kontakte lægen når han ellers er tilbage.. Håber ikke det er svamp, men heller det end at der er noget galt med bæbs..

God jul og godt nytår

Anmeld

23. december 2009

Mullemus86

Hej.. Bare for at berolige dig en smule: Jeg har haft og får dem stadig.. Og jeg hverken har eller har haft svamp.. Tror måske det er nogle nerver der kommer lidt i klemme af og til, eller..?

Alice 37+4

Anmeld

23. december 2009

Anne85

Det har jeg også... min egen læge mener det er endnu et tegn på begyndende bækkenløsning

Anmeld

23. december 2009

CHD

Jeg har også disse jag v. skeden en gang i mellem. Jeg tror ikke det er noget at være nervøs for, men jeg ved hvordan du har det. Man kan ikke lade være med at tænke visse trælse tanker når man kan mærke ubehag og smerte.

Er selv 13+2

Anmeld

23. december 2009

Risen

Tak for de dejlige søde og hurtige svar ! . Det er en fantastisk side det her..

Tror nu alligevel jeg vil kontakte lægen når han er tilbage igen.. Bare for en sikkerheds skyld.. Ved godt det måske bare er mig der er lidt hys, men synes bare der er så laaaang tid til man skal til scanning igen, og bliver bekymret over det mindste.. Stakkels læge ..

Anmeld

24. december 2009

lululupo

Orv der har jeg været, min læge sagde at det kunne være fordi der sker så meget med kroppen og underlivet, så ingen panik det er normalt!!!!!

Anmeld

24. december 2009

Lillefe

Jeg har også nogen gange stikken og jeg har heller ikke noget svamp.. det kom også efter jeg fik Nadia.. og kommer stadig nogle gange og hun er 3 år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.