Heeej piger !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

857 visninger
11 svar
0 synes godt om
23. december 2009

Risen

Ville bare lige fortælle at jeg har været inde og få lavet permenente kunstige øjnvipper idag og det kan BESTEMT anbefales.. Specielt hvis man ikke vil gå med make up under graviditetet.. Man føler sig så feminin og lækker med dem på .. : )  

Hilsen den glade gravide

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2009

Honningblomst

Ih., hvor smukt...hvad koster det, hvor henne...og bliver der bare sat et nyt på når det falder af sådan enkeltvis eller?

Anmeld

23. december 2009

Risen

Eva skriver:

Ih., hvor smukt...hvad koster det, hvor henne...og bliver der bare sat et nyt på når det falder af sådan enkeltvis eller?

Heej Eva.. Jeg gav vist 250 kroner for det og det er med en genopfyldning som jeg skal have om 1 måned til 6 uger alt efter om de er faldet af osv.. .. Jaa det gør de.

Jeg fik det lavet inde hos en frisør på amager.. Havde tænkt over det i så lang tid og om det var det værd. Men det er det absolut !

Anmeld

23. december 2009

Honningblomst

Risen skriver:

Heej Eva.. Jeg gav vist 250 kroner for det og det er med en genopfyldning som jeg skal have om 1 måned til 6 uger alt efter om de er faldet af osv.. .. Jaa det gør de.

Jeg fik det lavet inde hos en frisør på amager.. Havde tænkt over det i så lang tid og om det var det værd. Men det er det absolut !

Ej, det er virkelig flot....det bliver jeg nød til at få gjort....synes jeg går og ser så vinterkedelig ud...

Må se om jeg kan finde noget hernede og det er da godt nok billigt, synes jeg....

Knus og tak for svar...

Anmeld

23. december 2009

Risen

Eva skriver:

Ej, det er virkelig flot....det bliver jeg nød til at få gjort....synes jeg går og ser så vinterkedelig ud...

Må se om jeg kan finde noget hernede og det er da godt nok billigt, synes jeg....

Knus og tak for svar...

Tak ..

Ja det er super og så lige inden nytårs aften.. ..

God jul og god nytår til dig

Anmeld

23. december 2009

Mumto3

Hold da op!!! Ja, det er godt nok flot!!!!

Det vil jeg også gerne have lavet.....

Anmeld

23. december 2009

NaFe

Nøøj det ser super flot ud.. du kunne vel ikke give frisørens navn og adresse... det vil jeg da bare også have lavet..Smiler

Anmeld

23. december 2009

Risen

Feluca09 skriver:

Nøøj det ser super flot ud.. du kunne vel ikke give frisørens navn og adresse... det vil jeg da bare også have lavet..Smiler

Jo selvfølgelig.. Har ikke den præcise adresse men stedet hedder : My Hair Coiffure.. Måske nettet ? .. Den ligger i vestamagercenteret på ugandavej

Anmeld

23. december 2009

Tynen

WAUW!!!
Det MÅ jeg bare have lavet

Tak for tippet

Anmeld

23. december 2009

wamse

Det ser da vildt godt ud har bare slet ikke hørt om nogle der laver det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.