Så er det juleaften imorgen!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
0 svar
0 synes godt om
23. december 2009

TbCp

Kan i huske dengang man var barn og dagene i december bare sneglede sig afsted?!?

Nu synes jeg bare december går så stærkt!

Og dengang det var helt magisk at stå op d. 24. om morgenen og have helt ondt i maven over hvad der skulle ske senere på dagen.

Og de voksne var SÅ lang tid om at spise julemiddag! Og man kunne ikke selv spise noget fordi man havde helt ondt i maven af spænding.

Men endelig skulle man danse om juetræ, og øjnene blev store og glimtede over alle de fine gaver under træet.

Og endelig blev gaverne delt ud og man var SÅ spændt om man nu fik sit højeste ønske opfyldt.

Og man spiste alt for meget juleguf, fordi man endelig, efter gaverne var åbnet, kunne få lidt ned.

Elsker stadig jul men den barnlige glæde er dog ikke helt som den har været for mig
Nu er jeg mere spændt på hvad min datter mon får og at se hendes  øjne glimte

Hvordan får i den sidste dag til at gå?
Vi skal til julefrokost hos min mands farmor, det er for hele den kæmpe store familie... Liva er det 21. oldebarn så det siger bare lidt om hvor mange vi bliver

Imorgen kl. 9.30 skal vi til min nevøs fødselsdag. En rigtig hyggelig måde at starte d. 24. på. Herefter lige et smut til min nieces grav og lægge lidt blomster og så går det ellers løs.

Glædelig jul til jer allesammen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.