Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Den skulle jo ligge omkring uge 20. Men har læst at det også kan blive fra uge 18-20. Så vil i tro at jeg ku få MD scanningen i uge 18+3 eller 18+4. Regnet efter at hun rykkede mig 2 dage tilbage til NF og ville lade OHU afgøre om det sku blive ved den nye termin. Det er mere fordi jeg har brug for at have min mor med til støtte til de vigtige scanninger udover kæresten og hvis de først vil lave den i uge 20 præcis ville hun nok ikk ku komme med selvom det stadig er i Odense men jeg til den tid bor på Sjælland. Så hva siger i piger? Tror i det hvis jeg spørger dem rigtig sødt og pænt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg blev MD-scannet da jeg var 18+6, så umiddelbart kan jeg da ikke forestille mig at du ikke skulle kunne blive scannet når du er fx 18+4
Jeg skulle ud og rejse da jeg skulle til NF, så der ringede jeg ind og sang pænt for dem, og de var søde og forstående og hjalp med at gi mig en tid der passede ind!!
Jeg fik iøvrigt først min MD da jeg var 20+1!
Stine 21+0
jeg fik min md scanning da jeg var 20+5 men tror da godt du kan få den i 18 + hvis du spørger dem pænt
knus tanja 27+6
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128