blødning efter fødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Unalisa

hvor lang tid blødte du efter fødslen. jeg har født den 14-12 -09 og  jeg bløde meget, meget lidt.. er det normalt?????? bare en uges blødning??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

LinLin

Limya skriver:

hvor lang tid blødte du efter fødslen. jeg har født den 14-12 -09 og  jeg bløde meget, meget lidt.. er det normalt?????? bare en uges blødning??

Jeg blødte lidt over en uge...

Anmeld

22. december 2009

Pige2009

Det er meget forskelligt. Jeg blødte 3,5 uge og har hørt om kvinder blødte både meget længere tid efter eller en uge som dig, så det er ikke noget at bekymre dig over. Glæd dig i stedet over den korte blødningstid.

Man bløder normalt fordi man har sår i livmoderen fra moderkagen, og igen, det er meget forskelligt  hvor stor en moderkage man har, og hvor godt den sidder fast, når man har født

Glædelig jul til dig og tillykke med din lille søn

Anmeld

22. december 2009

Mathilde

Jeg blødte i 8uger! Jeg tror bare du er heldig hvis der ikke kommer mere blødning...men det kan godt begynde igen. Mit stoppede et par gange og startede igen få dage senere

Anmeld

22. december 2009

Pooh

Jeg var også en af de heldige der kun blødte i en uge, men... tilgengæld fik jeg mens efter blot 8 uger  - men... det var nu meget godt da vi gerne ville have en nummer to hurtigt efter!

Knus og tillykke med guldklumpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.