Glædelig jul <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Klumpe-dumpe

piger,

Malucca og jeg drager afsted på juleferie imorgen (når vi er færdig ved ørelægen)

Så vi vil gerne ønske jer alle og jeres kære,

en rigtig glædelig og fredfyld jul

Mange julehilsner fra

Trine & Malucca

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

NaFe

Åhh vor fint et billede...

Rigtig rigtig Glædelig jul til jer to også....Og en dejlig hvid jul af slagsen...

Mange jule knus feluca og natasja

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE  

Vi tager til Skanderborg imorgen og fejrer jul hos mormor.
Hun arbejder nemlig juleaften, og i år skal vi holde jul den 24'ende hjemme hos farmor og farfar - Vi skrifter mellem dem hvert andet år.

Julehumøret er helt i top.
Og jeg skal da lige love for at vi får HVID JUL i år !!! .....Så håber jeg bare det er til at komme ud og hjem.

GOD JUL ALLE NS-MØDRE OG BØRN.

Kram herfra os,
Katrine, Bianca og Celina.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2009

oo

glæ-glæ-glæ-glædelig jul

Anmeld

22. december 2009

MORJESPERSEN

malucca09 skriver:

piger,

Malucca og jeg drager afsted på juleferie imorgen (når vi er færdig ved ørelægen)

Så vi vil gerne ønske jer alle og jeres kære,

en rigtig glædelig og fredfyld jul

Mange julehilsner fra

Trine & Malucca

Rigtig glædelig jul til jer også Trine, jeg håber i får en god juleferie, du må endelig hilse din mor mange gange fra os...

Vi holder jul hjemme i år, Mikael´s mor og stedfar kommer og så han´s lille søster.....

Det tror jeg også der er det bedste for jeg har bare købt al for mange gaver til pigerne, men det siger vi ikke noget om til SO´en

GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR

ps. super smuk pige du har der på dit julekort, tror det er derfor de ikke er nået frem dine julekort, de har da beholdt dem pga af en super lækker lækker lækker Malucca

Anmeld

22. december 2009

Klumpe-dumpe

MORJESPERSEN skriver:

Rigtig glædelig jul til jer også Trine, jeg håber i får en god juleferie, du må endelig hilse din mor mange gange fra os...

Vi holder jul hjemme i år, Mikael´s mor og stedfar kommer og så han´s lille søster.....

Det tror jeg også der er det bedste for jeg har bare købt al for mange gaver til pigerne, men det siger vi ikke noget om til SO´en

GLÆDELIG JUL OG GODT NYTÅR

ps. super smuk pige du har der på dit julekort, tror det er derfor de ikke er nået frem dine julekort, de har da beholdt dem pga af en super lækker lækker lækker Malucca

Tak i lige måde Fie.

Mon ikke Soen opdager gaverne i overmorgen

Men her er jeg hvis også gået lidt amok  De er i hvert fald kørt til Hals af 2 omgange.... Og flere kommer med imorgen.

Ja vi skal så holde i Hals oppe hos min mor og Flemming.... Og så kommer min bror og svigerinde. og så mine 2 niecer... jubiiii

Hils endelig pigerne fra os og mys glædelig jul. og det samme til Soen.

Anmeld

22. december 2009

Bondepigen

Glædelig jul Trine og alle I andre!!!!

Anmeld

22. december 2009

TbCp

Meeeerry christmas hohoho

Anmeld

23. december 2009

anna-jonas

God jul til både dig og Malutten...........................håber at i får en skøn jul, med masser af gaver og god mad.

Skønt billede af den skønne..............hun er bare herlig.

Knus og kram Mette

Anmeld

23. december 2009

Milka

rigtig god jul til dejlige malut og dejlige malutmor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.