Buschar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

348 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Ox.

Buschauffør lod 7-årig pige gå selv i snestorm

Hvad mener i, burde han fyres, eller er det nok med en irettesættelse?

http://www.tv2regionerne.dk/player.aspx?id=520186&r=7

*Undskylder lige for overskriften, min computer gik i koks! *

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg synes helt klart han skulle fyres!!

Pigen kunne jo i værste fald have mistet livet, og jeg mener slet ikke man er ansvarlig nok til at have ansvaret for børn når man kan finde på sådan noget... det er jo helt vanvittigt!!

Anmeld

22. december 2009

Ox.

Er helt enig, jeg mener jo bestemt at når man har midlerne til at kunne hjælpe den stakkels pige, så burde man bruge dem! Telefonnummeret til hendes forældre var i hendes taske, og han havde en telefon, men han brugte den ikke engang ...

Der er jo trods alt noget der hedder sund fornuft, og den brugte han ikke efter min mening ..

Anmeld

22. december 2009

mama09

Sussie&Lilje skriver:

Buschauffør lod 7-årig pige gå selv i snestorm

Hvad mener i, burde han fyres, eller er det nok med en irettesættelse?

http://www.tv2regionerne.dk/player.aspx?id=520186&r=7

*Undskylder lige for overskriften, min computer gik i koks! *

øv kan ikke se den - fortæl

Anmeld

22. december 2009

Ox.

Det var en lille 7-årig pige der var på en skolebus, som så brød sammen på vej hjem, og så sendte chaufføren hende ud af bussen, og så kunne hun ellers få lov at gå hjem, 5 km, i snestorm ..

Anmeld

22. december 2009

Ox.

22. december 2009

BK

Jeg var flippet fuldstændig ud og havde hjulpet manden med at gennembanke buschaufføren...

Anmeld

22. december 2009

Ox.

Jeg var flippet fuldstændig ud og havde hjulpet manden med at gennembanke buschaufføren...

Ja nemlig, der er en gruppe inde på facebook om det, har haft en lang diskussion med en dame efterhånden, som mener at man ikke sætter børn på skolebusser, så det er forældrenes skyld!

Tak skæbne da! Det er da ikke alle forældre der har mulighed for at kunne køre deres børn frem og tilbage når de bor ude på landet hvor der er langt fra a til b!

Anmeld

22. december 2009

BK

Sussie&Lilje skriver:

Ja nemlig, der er en gruppe inde på facebook om det, har haft en lang diskussion med en dame efterhånden, som mener at man ikke sætter børn på skolebusser, så det er forældrenes skyld!

Tak skæbne da! Det er da ikke alle forældre der har mulighed for at kunne køre deres børn frem og tilbage når de bor ude på landet hvor der er langt fra a til b!

Ikke alle mennesker er lige kloge... Buschaufføren kunne i det mindste have vist så meget venlighed at han havde ringet efter hendes forældre...

Anmeld

22. december 2009

Ox.

Klock skriver:

Ikke alle mennesker er lige kloge... Buschaufføren kunne i det mindste have vist så meget venlighed at han havde ringet efter hendes forældre...

Lige præcis!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.