Så skete det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. december 2009

4xGreve

Min mand var i morges på vej på arbejde og kom så lidt for langt ud i kanten han endte med at side fast, han stiger ud af bilen for at se hvor slemt osv. og hvad mulighederne evt. er, lidt efter kommer der en bil, holder ind til vores bil og spøger om min mand vil ha hjælp til at komme fri, han siger ja tak og de står og snakekr lidt frem og tilbage og imens de står og udveklser idéer kommer der en anden kørende med evt. lidt for høj fart i forhold til forholdene og han mister herdømmet og køre lige ind i vores bil, og kun 5 cm. fra at ramme min elske mand 5CM... havde lsået den mand ihjel hvis der var sket min elske mand noget...

Nå men vores bil er totalt skadet så vi skal ud og ha en ny i en fart, men der hverken skete noget med ham eller hans bil, heldigvis var der jo et vidne...

skulle bare lige ud med, er noget rystet og manden er lidt i chok for det var tætter end tæt på, det er en vildt skræmmende oplevelse også skulle han tackle det alene...

Knus en meget rystede og vildt irriteret Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Tvilling

Chok  for en oplevelse... Det var godt der ikke skete din mand eller hjælperen noget!!!

K Tvilling

Anmeld

22. december 2009

4xGreve

Tvilling skriver:

Chok  for en oplevelse... Det var godt der ikke skete din mand eller hjælperen noget!!!

K Tvilling

ihvertfald, ingen kom tilskade og hjælperen og synderens biler skete der heller ikke noget med...

Det er bare så dejligt, først på året var der også en der syntes de skulle gøre op i os og totalskade vores bil og dengang var både Daniella og jeg med og vores bil og jeg var de eneste der fik skader alle andre slap heldigvis...

Anmeld

22. december 2009

LinLin

Puha! Godt det kun var materiel skade (selvom det er træls!)

Anmeld

22. december 2009

4xGreve

sparre skriver:

Puha! Godt det kun var materiel skade (selvom det er træls!)

ja meget og godt Daniella ikke var med!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.