god juuul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Barbamama

Hel alle I skønne kvinder

Jeg vil bare ønske jer alle en RIGTIG glædelig jul. Jeg ved ikke om jeg kommer på de næste par dage, så hvis jeg ikke gør så må I alle have en fantastisk juleaften med masser af dejlig mad og skønne gaver. Knuuus til alle jer fordi  I er så DEJLIGE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

anna-jonas

michella80 skriver:

Jeg vil bare ønske jer alle en RIGTIG glædelig jul. Jeg ved ikke om jeg kommer på de næste par dage, så hvis jeg ikke gør så må I alle have en fantastisk juleaften med masser af dejlig mad og skønne gaver. Knuuus til alle jer fordi  I er så DEJLIGE

I lige måde, søde..............håber at i får en helt uforglemmelig jul med Carla-pigen.

Kram Mette

Anmeld

22. december 2009

Vingummien

Mange tak og håber også i får en dejlig jul  trods alt det sne. Håber lidt af det smelter igen så man kan komme bedre rundt. Håber i får en masse fine gaver og i bare nyder det hele fuldt ud.

Anmeld

22. december 2009

mama09

michella80 skriver:

uhh i lige måde da - håber i får en fantatisk AFTEN

Anmeld

22. december 2009

Vinker

michella80 skriver:

Tusind tak og i lige måde søde. Håber I får en fantastisk dejlig jul med alt hvad der dertil hører

Anmeld

22. december 2009

oo

GLÆDELIG JUUUUUUUUU(h)L

Anmeld

22. december 2009

JustAnotherName

G-G-G ... GLÆDELIG JUL !!!!  

Anmeld

22. december 2009

grinbidderen

ja vi vil da osse lige ønske jer en glædelig jul og håber i får en rigtig hyggelig juleaften med god mad og lækkre gaver..

hilsen valdemar og gitte

Anmeld

22. december 2009

Bondepigen

Glædelig jul allesammen!!! 

Anmeld

23. december 2009

TbCp

Lige over....

Glædelig jul!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.