Hjemmeside??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

374 visninger
7 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Kvindemin

nogle med forstand på at lave en hjemmeside, som skal være meget enkelt og stilren..

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

eirene

På 123hjemmeside.dk er det rigtig nemt for dig selv at lave en og det koster ikke en formue... Så med mindre du allerede har et domæne er det det nemmeste.

God jul

Anmeld

22. december 2009

LinLin

eirene skriver:

På 123hjemmeside.dk er det rigtig nemt for dig selv at lave en og det koster ikke en formue... Så med mindre du allerede har et domæne er det det nemmeste.

God jul

Er domæne ikke bare = sidens navn? For det kan man også godt med 123hjemmeside (det har jeg)

Anmeld

22. december 2009

eirene

sparre skriver:

Er domæne ikke bare = sidens navn? For det kan man også godt med 123hjemmeside (det har jeg)

Jo men man kan købe sit eget domæne. Hos 123hjemmeside kan man vælge et navn, men når man køber eget domæne får man emailadresser med også og det koster mange steder kun 10 kr om året....

Anmeld

22. december 2009

LinLin

eirene skriver:

Jo men man kan købe sit eget domæne. Hos 123hjemmeside kan man vælge et navn, men når man køber eget domæne får man emailadresser med også og det koster mange steder kun 10 kr om året....

Ok :-)

Anmeld

22. december 2009

Rasmine

Chritinap skriver:

nogle med forstand på at lave en hjemmeside, som skal være meget enkelt og stilren..

God jul

De der Bricksite er pæne.

Bryder mig bestemt ikke om 123.

Anmeld

22. december 2009

SHERO

Hvis det er en "babyhjemmeside" synes jeg babymin.dk er rigtig god, super enkel, gratis version og nogen rigtig søde motiver... :-)

Anmeld

27. december 2009

Kvindemin

Mebach skriver:

De der Bricksite er pæne.

Bryder mig bestemt ikke om 123.

Heller ikke her. Syntes ikke det er så prof. som selvstændigt, med en 123 hj. side

Men det er jo hvad man syntes. Har bestilt på One.com, så hellere give lidt ekstra.

Spørgsmålet var bare, hvordan man for sådan en til at se pæn ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.