En gang mere og jeg skriger!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
11 svar
0 synes godt om
22. december 2009

1977

Profilbillede for 1977

"Pas nu på dig selv" "Er det nu klogt i din tilstand" "lad nu være med at overanstrenge dig"

JEG ER GRAVID IKKE INVALID!!!!!!!!!!

Jeg er SÅ træt af at blive behandlet som en idiot der ved hvad jeg kan. Hvis det forstætter sådan under resten af graviditeten, bliver det 28 MEGET lange uger fra nu af.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

saxa

Uha uha... Kender det godt... At være gravid er sq da ikke en sygdom... Grrr... Var også ved at blive bimmelim, da folk sagde sådan til mig dengang jeg var gravid...

Anmeld

22. december 2009

Sesse89

Jeg kender det godt. Og det irriterer mig at jeg selv er begynd at bruge den lidt. Så min mor peljer at sige; Du er gravid og ikk syg

Men visse ting ungår jeg dog alliegevel så som at skovle sne når de andre fraråder det

Ellers har jeg ikk selv oplevet de sætninger

Anmeld

22. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

De sætninger kan jeg heldigvis ikke nikke gengendende til, men jeg synes tilgengæld at en del af de kvinder jeg kender som er gravide nu her, er frygtelig plydrede. De går sygemeldt, vasker ikke tøj, skovler ikke sne osv.

Jeg må ærligt indrømme at jeg lever som jeg altid har gjort, også selvom jeg er gravid

Anmeld

22. december 2009

Mathilde & Frederikkesmor

mente selvfølgelig pylrede

Anmeld

22. december 2009

luckas-mor

det er da nok noget a de mest belastende sætninger a høre når man er gravid
kender det al for godt, jeg plejer a sige JEG ER JO IKK HANDICAPPET!!!!
det er til a bli spasser a,, så ved lii hvorn du har det!!

natascha 32+1

Anmeld

23. december 2009

Mum33

Kan godt huske det fra min graviditet, men selvom man har lyst til at rykke hovedet af dem, så husk på at det er ren og skær høflighed  Find en standartsætning som du kan fyre af og lukke munden på dem.

- og så glæder jer over hensynet. Det går sku over

Men må give jer ret i at der er et forkert syn på graviditet, og at mange pyllere sig igennem.

Anmeld

23. december 2009

frk andreasen

jeg plejer at sige ja ja. min krop skal nok sige til hvis jeg overanstrenger mig.. men folk er utrolig pylrede. bare jeg løfter en indkøbspose så har jeg mine forældre og kære mand på nakken.. DET MÅ DU IKKE!! men ærlig talt når man er alene med et pigebarn på 3 så er der sgu nogen ting som man blir nød til at gøre selvom man ligner en hval

kramer tanja 27+3

som udemærket kender de kommentare og er ved at få spat af dem..

(men de er nok ekstra bekymret fordi min moderkage har løsnet sig lidt og jeg har blødt nogengange nu...)

Anmeld

23. december 2009

Tænk en gang... Jeg ville ønske at jeg fik det noget mere at vide!!   Jeg måtte selv ud og skrabe sne og jeg laver stadigvæk mange ting som jeg egentligt tænker at kæresten burde gøre! Men her er det ham der siger at 'du er jo ikke syg, men gravid'!!

Stine 21+0

Anmeld

23. december 2009

Bare mig..

Jeg kender det også alt for godt. Jeg er også ved at blive SINDSSYG!!! For jeg er sgu heller ikke dum, jeg ved det udemærket godt, hvad jeg må og ikke må.

Og når man så er ung og gravid, så skal jeg satme lige love dig for, at kommentarene kommer om hvad man må og ikke må ".. for det kan hun nok ikke selv regne ud når hun ikke er ældre!" - Den har jeg hørt bag min ryg.

Marikka 19+6.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.