lollandpigen skriver:
Hejsa alle sammen....
Håber virkelig der er nogle der har erfaringer med Bækkenløsning da jeg synes jeg er blevet lidt forvirret.....
Jeg er gravid i 9 uge idag med mit 3 barn. Ved min første gradivitet slap jeg for bækkenløsning men med min sidste gradivitet fik jeg bækkenløsning da jeg var i 35 uge.
Igår begyndte jeg at få underlige smerter forneden nærmere forklæret lige under hoften.... Det gjorde ondt da jeg skulle bære min dattet op af trappen og senere igen da jeg skulle bære vasketøjs kurv op.....
Idag ringede jeg til min læge i telefontiden men hun havde desværre juleferie men snakkede med en af de andre læge og hun mente bestemt det var bækkenløsning jeg havde fået igen.
Nu tænker jeg at det jo er meget tidligt i gradiviteten og da hun også sagde jeg ikke skulle løfte noget tungt da dette kan gøre det værre tænke rjeg bare jamen jeg er kun i 9 uge der er godt nok langt tid til uge 40...... 
Nogle der ved om det allerede kan starte så tidligt i gradiviteten??
og om det kan stoppe igen?? og om man kan gøre det værre ved at løfte osv....??
Håber nogle kan give mig nofgle råd da jeg ikke kender så meget til det, da jeg havde det sidst var jeg så langt henne at alligevel ikke rigtigt kunne noget med den store mave....
God jul og godt nytår til jer alle og jeres familier....
De største juleknus fra Dorthe
Hejsa
Og tillykke med maven 
Når lægen siger det nok er bækkenløsning, vil jeg skyde på man godt kan få det i 9. uge, men jeg synes godt nok det er tidligt!
Det kan gå væk igen, men det er sjældent det sker 
Og ja, du kan gøre det værre ved at løfte og bære ting.. Også hvis du går for meget eller vender og drejer dig forkert
Det er belastende med bækkenløsning, jeg fik det i uge 27 og jeg fik at vide jeg skulle holde mig HELT i ro og ikke anstrenge mig, men det var også fordi jeg har risiko for for tidlig fødsel, da min bækkenløsning er meget slem og giver mig mange plukveer..
Men hold dig lidt i ro og lad være med at anstrenge dig og løfte for meget på din datter...
for det går i sig selv igen ...
Knus Sabrina 29+6