Så har mutter sat juletræ op!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. december 2009

TbCp

Dagen idag skulle bruges på besøg fra Livas bonusmoster, konfekt og pyntning af juletræ.
Carsten skulle ind til byen og købe julegaver med nogle venner. De tog afsted til middag og er først på vej hjem nu... da kl. var 17 gik jeg selv igang med konfekten, gad ikke vente længere og nu kan jeg hører at de da vist har været rundt og fået lidt juleøl, så pyntningen bliver nok kun mig der skal ordne det.
Er faktisk rigtig irriteret på ham over det men det skal dælme ikke ødelægge min julestemning.

Så jeg fik slæbt træet ind, proppet det i juletræsfoden, fik det savet til, det var lidt for højt til vores stue
Nu har jeg hældt mig et glas rødvin op og om lidt vil jeg gå igang med at pynte træet.

Og så vil jeg grine rigtig højt imorgen når han vågner med tømmermænd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

oo

MUHAHAHAHAHA!

ja og husk forresten at vise billeder (af træet, ikke af Carstens tømmermænd)

Anmeld

22. december 2009

anna-jonas

The pussy-gang in action.............. Sejt.............og husk at sætte høj musik på fra morgenkvisten, og lade Liva danse can-can på hans hoved. Forhåbentlig har han købt en KÆMPE julegave til dig.

Mette

Anmeld

22. december 2009

Vinker

TbCp skriver:

Dagen idag skulle bruges på besøg fra Livas bonusmoster, konfekt og pyntning af juletræ.
Carsten skulle ind til byen og købe julegaver med nogle venner. De tog afsted til middag og er først på vej hjem nu... da kl. var 17 gik jeg selv igang med konfekten, gad ikke vente længere og nu kan jeg hører at de da vist har været rundt og fået lidt juleøl, så pyntningen bliver nok kun mig der skal ordne det.
Er faktisk rigtig irriteret på ham over det men det skal dælme ikke ødelægge min julestemning.

Så jeg fik slæbt træet ind, proppet det i juletræsfoden, fik det savet til, det var lidt for højt til vores stue
Nu har jeg hældt mig et glas rødvin op og om lidt vil jeg gå igang med at pynte træet.

Og så vil jeg grine rigtig højt imorgen når han vågner med tømmermænd

Sådan Tina! Man ska sgu også gøre alt ting selv

Anmeld

22. december 2009

TbCp

Og her er det fine juletræ og en stolt Liva

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2009

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Og her er det fine juletræ og en stolt Liva

Julehygge

Får lyst til at pynte vores.. vi var ude og købe et juletræ i dag... har hele december md sagt til manden vi skulle ud og købe et... men han trak den og så har det bare snet og snet så vi kunne næsten ikke komme der hen. Der var kun 4 juletræ tilbage da vi kom, heldigvis var et af dem pænt...men det var prisen også

Super flot træ i har fået pyntet jer

Glædelig jul til jer

Anmeld

22. december 2009

TbCp

MORJESPERSEN skriver:

Julehygge

Får lyst til at pynte vores.. vi var ude og købe et juletræ i dag... har hele december md sagt til manden vi skulle ud og købe et... men han trak den og så har det bare snet og snet så vi kunne næsten ikke komme der hen. Der var kun 4 juletræ tilbage da vi kom, heldigvis var et af dem pænt...men det var prisen også

Super flot træ i har fået pyntet jer

Glædelig jul til jer

Der var heller ikke ret mange tilbage da vi kom derop igår, kun nogle meget små nogle og så det vi købt.... Der mangler lidt grene hist og her men jeg synes det er fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.