Jeg er sgu lidt nervøs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

368 visninger
2 svar
0 synes godt om
22. december 2009

hc=k

Jeg sidder her helt alene og kan se ud af vinduet at det sneer rigtig meget. Min kæreste er taget i bilka sammen med hans forældre, vi blev enige om at jeg skulle blive hjemme med Kristopher så vi ikke pludselig kørte fast med ham i sneen. Nu synes jeg bare spudselig at der er meget langt til Bilka og jeg er mega nervøs for om han ikke kommer hjem til os igen.

Det er en rigtig dum bekymring at have det ved jeg godt, men altså jeg kan ikke få den ud af hovedet.

Åh det er grimt at have det sådan det er helt som en klump i halsen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

LinLin

hc=k skriver:

Jeg sidder her helt alene og kan se ud af vinduet at det sneer rigtig meget. Min kæreste er taget i bilka sammen med hans forældre, vi blev enige om at jeg skulle blive hjemme med Kristopher så vi ikke pludselig kørte fast med ham i sneen. Nu synes jeg bare spudselig at der er meget langt til Bilka og jeg er mega nervøs for om han ikke kommer hjem til os igen.

Det er en rigtig dum bekymring at have det ved jeg godt, men altså jeg kan ikke få den ud af hovedet.

Åh det er grimt at have det sådan det er helt som en klump i halsen.

Er også lidt nervøs. Bor i Århus og min kæreste er taget til Rungsted for at arbejde! Han er færdig i aften/nat og skal så køre hjem igen :-(

Anmeld

22. december 2009

heaven

min er også ude at køre.... hvad er det med de mænd- kan de da ikke se det er dårligt vejr??? faktisk er han ude efter det sidste til menuen juleaften, så vi er sikker på at have alt i hus - vi bor nemlig på lars tyndskids mark, så der skal bare INTET til før vi fyger til og alt står i et...

glædelig jul - eller noget!!!

Jannie - vil også gerne have manden hjem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.