jubiii.... blever sat igang i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

977 visninger
12 svar
0 synes godt om
22. december 2009

H+S Skjolgborg.

kl:7,30 skal ringe vi ind på fødegangen..glæder mig meget mand så vores søn på scaningen jeg kunne ikke på den måde den stod på men vægten sagde 3740 g hold da kæft og 9 i talle på fostervand ret megte hved jeg ikke anden jeg var godt åben blød og klar og lægen syntes bare jeg skulle sættes igang pga alle de senere jeg har med ryggen,ribene,livmoder hænger og tisseri i bukserne også af og til veer nogle timer og mange plukveer.

Nej jeg glæder mig...

Knus far henriette 40+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Risen

Henriette.S.J. skriver:

kl:7,30 skal ringe vi ind på fødegangen..glæder mig meget mand så vores søn på scaningen jeg kunne ikke på den måde den stod på men vægten sagde 3740 g hold da kæft og 9 i talle på fostervand ret megte hved jeg ikke anden jeg var godt åben blød og klar og lægen syntes bare jeg skulle sættes igang pga alle de senere jeg har med ryggen,ribene,livmoder hænger og tisseri i bukserne også af og til veer nogle timer og mange plukveer.

Nej jeg glæder mig...

Knus far henriette 40+1

SKØØNT! Tillyke med den lille lige om lidt så KRYDSER FINGRE FOR AT ALT GÅR VEL!

God jul ! og fødsel

Anmeld

22. december 2009

LotteGabriella

Henriette.S.J. skriver:

Nej jeg glæder mig...

Knus far henriette 40+1

wooow hvor spændende sikke en næsten julegave

Held og lykke fingre for en stille og rolig fødsel

Anmeld

22. december 2009

LinLin

Hvor dejligt for dig! Held og lykke!

Anmeld

22. december 2009

Lone Jakobsen

nej hvor er det gode nyheder krydser fingre for en nem fødsel

Anmeld

22. december 2009

SaNiNa

Det bliver da rigtig spændende om det bliver et rigtig julebarn... glæder mig meget til at hører hvordan igangsættelsen går.

Anmeld

22. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

hvor skønt! Endelig hva!?

Rigtig god fornøjelse med fødslen! Håber alt kommer til at gå som smurt Glæder mig til at se billeder og læse FB!

Mange julekram Caroline

Anmeld

22. december 2009

Mathilde

Ihh hvor dejligt Henriette hvor bliver det spændende!

Rigtig god fødsel

Anmeld

22. december 2009

wamse

Nej hvor skønt for dig Held og lykke med det

Anmeld

22. december 2009

H+S Skjolgborg.

Takker alle sammen.Håber også det går godt og ikkke tager for mange timer osv...

Skriver når vi er vendt hjem eller efter jul.

Mvh Henriette..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.