Longo vital

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.490 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Smilendesussi

Hejsa.

Jeg vil bare høre om der er nogle, som har erfaringer med longo vital, mens man prøver at blive gravid?

Jeg har selv taget dem i flere år, men stoppede fordi jeg havde læst, at det ikke var godt at tage før/under graviditet. Men jeg vil rigtig gerne til at spise dem igen, da jeg har et bedre immumforsvar. Er ikke gravid endnu, men håber snart at blive det

og vil selvfølgelig ikke spise longo vital, hvis de skader.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

C-Posey

Hej!

Jeg kunne læse mig frem til dette på apotekets hjemmeside. Har kopieret det til dig. Det er en pige, der har stille det selv samme spørgsmål som dig

Longovital er et kosttilskud, der indeholder både en række vitaminer samt 6 forskellige urter. Lige præcis mens du er gravid, synes jeg du bør holde en pause med at tage Longovital. Gravide bør ikke indtage for meget a, d og e-vitamin, desuden er det ikke undersøgt, hvilken betydning urterne i produktet har for dig og dit barn. Hvis du vil fortsætte med at tage et multivitamin produkt, bør du tage et produkt, som er beregnet til gravide eller i hvertfald indeholder standardiserede mængder af vitaminer og mineraler.

God jul og godt nytå!

Anmeld

22. december 2009

Smilendesussi

Hejsa.

Tusind tak for dit hurtige svar. Så må jeg forsøge at finde et andet middel, som kan styre immumforsvaret uden at skade...

Tak og rigtig glædelig jul og godt nytår

Anmeld

25. december 2009

Blyb

C.Posey skriver:

Hej!

Jeg kunne læse mig frem til dette på apotekets hjemmeside. Har kopieret det til dig. Det er en pige, der har stille det selv samme spørgsmål som dig

Longovital er et kosttilskud, der indeholder både en række vitaminer samt 6 forskellige urter. Lige præcis mens du er gravid, synes jeg du bør holde en pause med at tage Longovital. Gravide bør ikke indtage for meget a, d og e-vitamin, desuden er det ikke undersøgt, hvilken betydning urterne i produktet har for dig og dit barn. Hvis du vil fortsætte med at tage et multivitamin produkt, bør du tage et produkt, som er beregnet til gravide eller i hvertfald indeholder standardiserede mængder af vitaminer og mineraler.

God jul og godt nytå!

Lidt scary.. Min læge sagde jeg roligt kunne fortsætte med at tage den sammen med Gravitamin. Men er nu stoppet efter jeg har læst dit indlæg.

Jeg har nemlig taget Longo Vital for at holde herpes udbrud nede..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.