Alene nytårsaften, -mangler ideer!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.091 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Mutti2

Hej Piger.

Er der andre herinde der skal være alene nytårs aften??

Det skal vi, mig og lille-pigen. Men jeg mangler ideer til hvordan vi ellers kan gøre aftenen mere speciel!!

Nogen der har nogle gode ideer at dele af??

Prinsessen er 2 år, så det er begrænset hvad hun er stor nok til at lave!!!!

Kæmpe Juleknus til jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

heaven

jamen dog, havde du ikke dagplejemoren som alternativ?? og havde du ikke fundet melodien igen med ham fyren der, der havde fam-problemer??

ved da ikke liiige hvad jeg ville finde på hvis det var mig, hrum....

Jannie

Anmeld

22. december 2009

MORJESPERSEN

Du må gerne kommer her og holde nytår´s aften, vi skal bare have naboen på besøg.... Vi har jo to piger på 9 mdr så det er ikke det vilde, naboen har 3 piger på 6,8 og 10 år.

Hvis det ikke var noget, ville jeg hvis det var mig lave en rigtig lækker middag og nyde aften med mine børn og så se en god film....

Et juleknus her fra

Anmeld

22. december 2009

Lone Jakobsen

MORJESPERSEN skriver:

Du må gerne kommer her og holde nytår´s aften, vi skal bare have naboen på besøg.... Vi har jo to piger på 9 mdr så det er ikke det vilde, naboen har 3 piger på 6,8 og 10 år.

Hvis det ikke var noget, ville jeg hvis det var mig lave en rigtig lækker middag og nyde aften med mine børn og så se en god film....

Et juleknus her fra

ja jeg tænker også at du skal være velkommen her da vi alligevel er en lille blandet flok med 5 børn og 6 voksne.

men ellers ville jeg pynte bordet lidt fint....hvis hun kan li rejer så lav en børne rejecocktail hvor du bare putter lidt rejer i et glas og lader hende spise dem derfra... du kan evt pynte med agurk eller tomat. til hovedret ville jeg lave noget simpelt som små frikadeller...evt på en pind....og så ville jeg købe lidt forskelligt børne "fyrværkeri" som hun kan kigge på lidt tidligt på aftenen. hvis hun gider se en film var det jo også en mulighed.

men igen....vores dør står bestemt åben for et par ekstra gæster til nytår

Anmeld

22. december 2009

Sesse89

Jeg skal også være alene til nytår.

Kæresten skal i byen og vil enlig gern have mig med men jeg har ikk lyst til og sidde i blandt fulde andre unge og en masse røg.

Tænker sku på bebsen..

Anmeld

22. december 2009

MorTilGustav

Hmm, er der ikke nogen i din familie eller omgangskreds der holder en stille og rolig nytårsaften som I kan joine?
Ellers kan man jo pynte rigtig flot op med balloner, bordbomber osv. og måske købe sådan noget "børnechampagne" uden alkohol? Lave det super hyggeligt og flot derhjemme så det bliver lidt mere specielt end en normal aften

Anmeld

22. december 2009

wamse

Jeg har siddet alene med drengene flere gange, og det eneste vi har gjort var at hygge. Pyntet en smule op, mad som de elsker og sodavand. Så har vi haft nogle at de horn, som børn elsker fordi de larmer, og voksne hader fordi de larmer

Har lejet film, og så har vi hygget med at se film de kan lide.

Anmeld

22. december 2009

linemus

Vi skal også være alene. Jeg tænker på at lave noget fint pynt, klippe sølvstjerner med børnene og lave hatte osv. Mine børn er 2,5 (x2) og 5 år. Så skal vi have pandekager til aftensmad med alt det usunde

- Line

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.