Klippe baby?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.177 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Mussen2

Min datter er ret langhåret - hun er et halvt år. Indtil nu har jeg synes det var "synd" at klippe hende, men nu er det ved at være nødvendigt.

Men jeg er lidt "bange" for selv at skal igang med saksen - og tænker man vel ikke slæber dem til frisør når de ikke er ældre.

Hvad har i andre gjort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Mortil2-87

min søster klippede hendes datter da hun kun var et par mdr for at gøre hendes hår stærkere og det var med en trimmer. Freja ( som hendes datter hedder ) sagde igenting til det. ! Men prøv dig frem og se hvad hun siger til de forskellige ting.

Tror ikke en frisør kan få den lille til og sidde stille!.

Men held og lykke da  God jul..

Anmeld

22. december 2009

eliasogmor

Muttien skriver:

Min datter er ret langhåret - hun er et halvt år. Indtil nu har jeg synes det var "synd" at klippe hende, men nu er det ved at være nødvendigt.

Men jeg er lidt "bange" for selv at skal igang med saksen - og tænker man vel ikke slæber dem til frisør når de ikke er ældre.

Hvad har i andre gjort?

hej..elias var ved frisøren første gang og han var omkring et år..eller min veninde fik hendes datter til at falde i søvn  ved hendes kæreste, du ved sådan op af maven, så kunne hun lige klippe hende....

Anmeld

22. december 2009

Honningblomst

Mine de to yngste var 5 mdr. da de første gang blev klippet ved en frisør...

Anmeld

22. december 2009

LotteGabriella

Muttien skriver:

Hvad har i andre gjort?

Jeg har selv lige klippet Daniella for første gang, men hun er dog også over 1 år

Jeg satte hende i højstolen foran tv med bamse & kylling kørende og det er blevet helt lige, utrolig nok

Anmeld

22. december 2009

frk andreasen

jeg klipper selv min datter hun er snart 3, har klipper hende siden hun var 6 mdr, gør det engang om måneden for det vokser bare vildt hurtigt. og det er tyndt så det kommer hurtigt til at se tjavset ud

jeg sætter hende på en stol foran noget tegnefilm med en kiks eller noget lækkert også går jeg igang med tungen ud af munden, da hun var lille kravlede hun væk hele tiden så det kunne godt tage lang tid

de frisør jeg har spurgt siger at de først klipper børn når der er fyldt 2 for ellers kan de ikke sidde stille. min datter er også først begyndt nu at vil sidde stille når jeg klipper hende. og jeg er blevet ret go hvis jeg selv skal sige det får nu også ros for det, klipper også min far,mor  søster og mig selv..

Anmeld

22. december 2009

Mama3

hejsa

jeg er selv frisør og jeg synes godt du kan slebe hende med til frisøren du skal bare sidde med hende det er selvfølgelig op til dig om du har lyst til at hun skal til frisøren så tideligt men det er der altså ikke noget i vejen for

Anmeld

23. december 2009

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Muttien skriver:

Hvad har i andre gjort?

Vi fik vores søn klippet af en professionel frisør da Victor var 16 mdr. men hans hår voksede ikke meget det første stykke tid....

Anmeld

23. december 2009

wamse

Jeg var i mødregruppe med en frisør Så Lærke var 8 mdr, da hun fik klippet 8 cm hår af i nakken.

Anmeld

23. december 2009

Marco2

Jeg skulle slet ikke igang med det projekt selv, så min datter har været til rigtig frisør et par gange nu. Hun er 2 år nu.

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.