Hvornår kan man se graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.768 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Liljesilas

Hej.

Jeg er 14 uger henne, og spekulere på hvornår jeg ca. kan forvente at se gravid ud? Ifølge min kæreste og jeg, ser jeg allerede gravid ud nu, men det er kun fordi vi ved det:-) Jeg er ikke særlig høj, og rimelig lille af bygningen, så forventer også at maven bliver tydliger hurtigt? Nogen erfaringer ??? :-)

Mange hilsner Maya

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

M.O.A.R.

Det er jo så forskelligt fra person til person...

Nogen får jo ikke maven før uge 22 - 26 og andre får den tidligt så som uge 14 - 17..

Så det er så evig forskelligt.

Hvis du har et billede af maven fra før du blev gravid og tog et nu, kunne man bedre sige om du har fået mave og ser gravid ud.

Go' Jul!

Malene 23+0

Anmeld

22. december 2009

EliasMinDejligeSøn<3

jeg fik mave ca da jeg var 18-20 uger henne

Anmeld

22. december 2009

Mira0911

Jeg fik først sådan rigtig mave på da jeg var 26 uger henne

Anmeld

22. december 2009

hc=k

Det er meget svært at sige for der er jo altså nogle man slet ikke kan se det på heller ikke selv om de er rigtig små og slanke.

På mig kunne man først se det omkring jul da jeg var 25 uger henne, men jeg følte kun at jeg så tyk ud. det er først nu jeg kan se at jeg da egentlig var mega gravid at se på..

Anmeld

22. december 2009

dorthemus

Øhmm så må jeg indrømme at jeg allerede bulede ud i 9. uge og så tydeligt gravid ud da jeg var 11 + henne

Dorthe

18 + 2

Anmeld

22. december 2009

MorTilSnartFire <3

Jeg havde en fin bule i uge 7. Og alle kunne se det i uge 10+

Men ja, det er meget forskelligt fra person til person

Knus Sabrina 29+6

Anmeld

22. december 2009

Liljesilas

1000 tak for jeres svar

Jeg spurgte også fordi jeg allerede føler mig små tyk på maven. Jeg kan ikke finde ud af om det er for tidligt, eller om det er fordi jeg er oppustet...

Men normalt er jeg rimelig slank, så går ud fra der er derfor.

Men nej jeg ser ikke helt vildt gravid ud, føler jeg ser ud til at være blevet noget tyk på maven istedet, men håber snart det vender så

Anmeld

22. december 2009

H+S Skjolgborg.

Første tillykke med babyen i maven.

Nu er jeg normal meget tynd 163 og 50,5 kg.Så jeg har alle tre gange taget meget på de første 16-20 uger og man har kunne se det så har ikke lige kunne hold hemmligheden til efter 12 eller 20 uge....

Men billede af gode så kan man da se mere selv og samligne dem.Så det har jeg haft glæde af med mine 3..

Mvh Henriette 40+1

Anmeld

22. december 2009

Svenne

Jeg er i uge 21 nu - og jeg kan sagtens "skjule" det endnu. Det gør jeg selvfølgelig ikke - men folk som ikke allerede ved det, kan ikke se, jeg er gravid. Man kan se det, når jeg ikke har tøj på - men nu går jeg normalt ikke rundt sådan Jeg har heller ikke taget på endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.