Håber på svar..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

804 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. december 2009

Tvilling

Hej Piger

I går aftes havde jeg venstre side af underlivet ligesom følelsen af en lille elastik der sprang. Det var sådan i toppen af livmoder mod venstre. Og da jeg skulle i seng, var udflådet lyserødt. Her til morgen har jeg rigtig ondt i det området.

Nogen gode bud??

Jeg har en tid ved jordmor til akupunktur 14.20, men sne vejret begynder at true min muligheder at jeg kommer afsted.

K Tvilling 15+3 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

ved ikke hvad det kan være... stedet lyder jo som et ligament, og i princippet kan de vel godt springe!?

Jeg ville nok trodse vejret og tage til jordemoder for en sikkerheds skyld... evt. ringe til lægen.

Anmeld

22. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

spurgte lige min mor (hun er obstetrisk overlæge på gentofte, så hun ved lidt om det )

Hun fortalte at det gule legeme kan lave et lille cyste, og nu hvor moderkagen overtager (gætter på du er omkring 15 uger henne!?) kan den lille cyste springe og tømme væsken ud i bughulen. Det føles som et lille smæld og kan dagen efter give en lidt difus smerte i maven - lidt allá mens smerter, hvor man ikke rigtig kan sætte en finger på præcis hvor det gør ondt. Det skal gå væk i løbet af i dag, og hvis du begynder at bløde mere skal du tage til lægen. Men det er ikke farligt hvis det er det

Håber det trøstede dig lidt!?

Rigtig glædelig jul!

Anmeld

22. december 2009

Tvilling

Takker..! Jeg trodsede så vejret.!! Jordmor mente det var ligament smerter og hvis en af led båndende måske var lidt for spændt og fald på plads der i går. ved det lille smæld. Hun sagde så hvis jeg begyndte at bløde skulle jeg vende tilbage. Hun tjekkede hjertelyd og den var i skønneste orden. DEJLIGT.

Men av har stadigvæk ondt. Tak fordi du spurgte din mor, hvor må det bare være skønt at have hende i baghånden!!. Jeg har lagt mig på sofaen og forventer det går den rigtige vej!

Også en rigtig glædelig jul til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.