0,5L piskefløde 5kr i KIWI

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
15 svar
0 synes godt om
21. december 2009

MoarTNoah

Ja som overskriften siger, 0,5L karolines piskefløde på tilbus i KIWI til 5 kr.

Jeg tænkte at i alle (DVS. jyder - da KIWI kun findes i Jylland) i denne juletid bruger fløde til alt lige fra kage til madlavningen generelt, så ville bare være lidt hjælpsom og gøre opmærksom på den dejlige billige pris

Jeg var ikke helt klar over hvilken kategori jeg skulle sætte den ind som - flyt den gerne til det rigtige sted - hvem derude der nu lige står for det

OG GLÆDELIG JUL TIL JER ALLE!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Maise

KatrineR skriver:

Jeg tænkte at i alle (DVS. jyder - da KIWI kun findes i Jylland) i denne juletid bruger fløde til alt lige fra kage til madlavningen generelt, så ville bare være lidt hjælpsom og gøre opmærksom på den dejlige billige pris

Jeg var ikke helt klar over hvilken kategori jeg skulle sætte den ind som - flyt den gerne til det rigtige sted - hvem derude der nu lige står for det

Kiwi findes nu også i Korsør. Er lige åbnet for 1,5 uge siden

Anmeld

21. december 2009

MoarTNoah

Maise skriver:

Kiwi findes nu også i Korsør. Er lige åbnet for 1,5 uge siden

Uh, jamen tillykke korsør.. og ja tak til kæresten for ikke lige at fortælle mig det.. han arbejder jo osse kun i korsør.. heh..

Anmeld

21. december 2009

stumpen-89

Kiwi findes os i Odense og har gjort i snart 1 år..

Anmeld

21. december 2009

Maise

KatrineR skriver:

Uh, jamen tillykke korsør.. og ja tak til kæresten for ikke lige at fortælle mig det.. han arbejder jo osse kun i korsør.. heh..

JO JO tak for det. Den ligger i udkanten af byen, så hvis han ikke har set den er han undskyldt.

Anmeld

21. december 2009

lulle1985

tusind tak for oplysningen...

knus louise der åbenbart ikke har haft øjne i hovedet i kiwi idag og kommet hjem med en 1/4 l. piske til ca.9 kr...

Anmeld

21. december 2009

grinbidderen

Maise skriver:

JO JO tak for det. Den ligger i udkanten af byen, så hvis han ikke har set den er han undskyldt.

ja det er bare super dejligt med at kiwi butikken er kommet da jeg bor lige ved siden af den.. hvor er det i korsør i bor??

Anmeld

21. december 2009

Pige2009

KatrineR skriver:

Øhm... Jeg har lige købt 0,5 liter piskefløde i Rema 1000 for 3,50 kr. idag

Anmeld

22. december 2009

Lone Jakobsen

Linda2009 skriver:

Øhm... Jeg har lige købt 0,5 liter piskefløde i Rema 1000 for 3,50 kr. idag

jeps...sku jeg lige til at skrive....

har lavet en tråd om baby tilbud....hvor det står

vi skal nu også rimelig langt for at finde en kiwi....så jeg ser slet ikke deres tilbud....men rema er her i byen...så lidt lokal er man da

Anmeld

22. december 2009

karina1980

KatrineR skriver:

vi har en kiwi i vissenbjerg på fyn, så kiwi findes vist i hele landet, men fakta og rema køre også tilbud på fløde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.