:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

LRJ

Sanne og Nicklas skriver:

åååh det var da dejlig at hører. så må du slappe ekstra godt af i julen så den lille bliver derinde lidt endnu.

Tak 

så nu det kæresten der skal lave alt, hehe er heldigvis færdig med alt undtaget julemaden

Håber os hun bliver derinde hvertfald nogle uger endnu !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

SaNiNa

Lone H. skriver:

Tak 

så nu det kæresten der skal lave alt, hehe er heldigvis færdig med alt undtaget julemaden

Håber os hun bliver derinde hvertfald nogle uger endnu !

ork det skal han da nok klare, vi så heldgvis vi ikke skal være hjemme juleaften, 1 og 2 juledag så vi skal bare slappe af.

Du må endelig skrive hvis der sker mere med lille pige kan jo være der kommet et lille julebarn.. iiih elsker jul, men hader at have fødselsdag så tit på så du må gerne vente til efter nytår

Anmeld

22. december 2009

Pige2009

Hvor dejligt, at det hele ser fint ud... Afslapning lyder som en god plan

Ønsker dig en rigtig glædelig jul...

Anmeld

22. december 2009

luckas-mor

Lone H. skriver:

Tak

ja det var meget rart at der ikk var noget/skete noget  

Vi håber os der ikk bliver mere før jeg skal føde nu

håber også alt går glat for dig og bebse nu:p

Anmeld

22. december 2009

LRJ

ork det skal han da nok klare, vi så heldgvis vi ikke skal være hjemme juleaften, 1 og 2 juledag så vi skal bare slappe af.

Du må endelig skrive hvis der sker mere med lille pige kan jo være der kommet et lille julebarn.. iiih elsker jul, men hader at have fødselsdag så tit på så du må gerne vente til efter nytår

Hehe Ja han skal så arbejde i år på juleaften så det bliver min mor der står for det hele torsdag :b

Hun Skulle helst gerne blive inde noget tid endnu ( har først termin i april )

Anmeld

22. december 2009

LRJ

Linda2009 skriver:

Hvor dejligt, at det hele ser fint ud... Afslapning lyder som en god plan

Ønsker dig en rigtig glædelig jul...

Ja det sys jeg os

Tak og i lige måde

Anmeld

22. december 2009

LRJ

tasse skriver:

håber også alt går glat for dig og bebse nu:p

Håber jeg os

Anmeld

22. december 2009

SaNiNa

Lone H. skriver:

Hehe Ja han skal så arbejde i år på juleaften så det bliver min mor der står for det hele torsdag :b

Hun Skulle helst gerne blive inde noget tid endnu ( har først termin i april )

Ja så ser jeg gerne du venter nogle måneder endnu.

iiih hvor dejlig din mor kommer, er sikker på hun nok skal hjælpe alt det hun kan så hendes kommende barnebarn og datte bare slapper helt af.

Anmeld

22. december 2009

LRJ

Ja så ser jeg gerne du venter nogle måneder endnu.

iiih hvor dejlig din mor kommer, er sikker på hun nok skal hjælpe alt det hun kan så hendes kommende barnebarn og datte bare slapper helt af.

Ja, vil os selv gerne helst vente nogle måneder endnu 

Tager nu hjem til hende ( har 3 søskende der stadig bor hjemme, så var tvunget til at tage derhjem ), Kæresten kører mig derud i morgen og så bliver jeg derude til den 25. Så jeg ikk skal stresse med alt det med Vejret om hvordan jeg nu skal komme derud Hun "Skælder" os min kæreste ud når det er hun hører jeg har støvsuget og sådan, så det er ham der Skal alt, så hun skal nok sørger for jeg får lov til at slappe af  

Anmeld

23. december 2009

Malou Vilma Nørgaard

dejligt at se der ikke vart noget galt

og som de andre siger, nu må du slappe ekstra af i julen så bebs kan blive lidt der inde endnu..

og rigtig god jul

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.