Hvor meget kan der ske nu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

556 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Anonym trådstarter

Hvor meget skal man gå og være bekymret, utryg, nervøs for når man er i uge 13.

Har haft en fin Nf scanning med fine tal og en lille bebs der er vokset..

Jeg kan ikk slippe tankerne og er begyndt at frygte at jeg ikk bare kan glæde mig over det der sker i maven, for jeg vil rigtig gerne.

Jeg nyder når kæresten ligger hånden på min mave og min mor siger at hun kan se at jeg begynder at få en baby mave.

Jeg vil bare så gerne nyde det men er vildt bekymret for at alt går galt endnu.

Hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

VB

Som regel går det jo godt, når alt er fint på nuværende tidspunkt, så der er nok ikke så meget at være bekymret for.

Jeg havde det meget som dig under min første graviditet, men jeg blev bedre og bedre til at tackle det hen af vejen. Jeg blev dog grebet lidt af angst engang imellem.

Min anden graviditet nød jeg langt mere, for jeg havde jo fået bevist at jeg kunne føde et levende og raskt barn.

Jeg er dog stadig den til tider lidt bekymrede mor og har altid været meget over dem de første år, og jeg kan få total panikangst ved at tænke på, hvad der kan ske dem fra nu af og frem i livet. Jeg kan også blive meget bange for at der skal ske noget med migselv.

Det lyder måske som om jeg er lidt halvskør, men jeg har et godt liv og lader ikke min angst for at der skal ske mine børn noget gå ud over dem, så det kan kontolleres.

Nå, men det jeg ville sige med mit indlæg er vel bare, at der ikke er noget mærkeligt i at være bekymret, det er bare en del af det at være mor.

Held og lykke med det hele!

Anmeld

24. december 2009

lululupo

Havde det præcist som du, det er npk mor genet der spiller et puds allerede..... Der er kun en mini nano chance for at noget kan gå galt nu.... god jul

Anmeld

25. december 2009

Lone Jakobsen

jeg tænker også at det bare er dit mor-gen der er begyndt at slå igennem. jeg har haft det sådan under alle mine 4 graviditeter...og jeg har født velskabte børn hver gang.

det er bare en del af det at blive mor....så tag en dyb indånding, slap af og stol på at din krop passer på din lille baby derinde.

mange jule knus Lone

Anmeld

26. december 2009

Sisley

Hvis det skulle gå galt, var det sikkert gået galt nu. Men desværre er der jo ingen ting i livet der er sikkert - og i teorien kan det jo gå galt ved fødslen (ikke for at give dig ekstra bekymringer, men det er jo realiteten). Når du er kommet så langt allerede, er der jo formentlig tale om et sundt barn, som din læge og jordemoder sikkert også har prøvet at overbevise dig om :-)

Det skal nok gå!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.