Gravid eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
1 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Anonym trådstarter

Hej med Jer.

Ja, i dag skulle jeg have haft min mens. Men den er ikke kommet. Jeg er nu ikke helt regelmæssig, så den kan sagtens komme en af de nærmeste dage.

I onsdags startede mens.smerterne i ryggen. Testede i lørdags  og fik negativt svar efter 5 min og efter ½ time. Efter 3 timer, da jeg ville smide den ud, var der en meget meget svag streg. Den regnede jeg nu ikke for noget.

I går tog jeg en test igen og jeg fik den meget svage streg efter 5 min. Men ultra-svag! ½ time efter da jeg var ude og tisse kom der lidt blod på papiret, da jeg tørrede mig. Jeg var sikker på det var mens. Men der kom næsten ikke noget blod resten af dagen. Kun lidt brunt...

Jeg har endnu ikke fået mens. og har besluttet mig for at teste igen i morgen tidlig. Er ved at gå ud af mit gode skind - vil så gerne vide, om der er gevinst eller ej. !!

De andre gange har jeg ikke prøvet at bløde. Aldrig i løbet af graviditeterne, så jeg kan ikke rigtig tro, at den er der. Er helt forvirret og kan ikke rigtig finde ud af min krop.

Er der nogen af Jer, som kan fortælle mig om erfaringer med at bløde så tidligt i en graviditet?

Sov godt alle sammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

FrkT

Ved du hvornår du ca. havde din ægløsning? For kunne måske godt lyde som implantationsblødning (en lille blødning der sommetider kommer når ægget sætter sig fast).

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.