Første møde med skadestuen :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

350 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. december 2009

Lilletrold

Jeg havde været til julefrokost lørdag med stort J !!! Det var med udklædning og jeg var den ømmeste udgave af Sidney Lee med flere tuber bruncreme i hovedet. Jeg kan overhovedet ikke sove, når jeg kommer hjem efter sådan en bytur, og selvom August bliver passet vågner jeg alligevel på slaget 7 !!!! Sover en time her og der og tilsidst giver jeg op og kæmper mig 3 kilometer ud til mine forældre. Den friske luft gjorde da lidt godt. Vi får en rugbrød og August leger som han plejer. Bang siger det også som det plejer og August er faldet. Han piver lidt, men er egentlig klar til at lege igen, og jeg tjekker lige for buler og opdager så en lille fin flænge ved hans øje. Så mig hurtig i tøjet og August også, min far havde selvfølgelig ikke sin bil hjemme, så afsted med taxi til skadestuen og her lugter mor så værre end den væreste dranker man kan finde  Ikke den bedste reklame   Men August var supermand som altid. Det tog 5 minutter at få såret renset og limet og så skulle vi hjem og lege igen   Det første af mange besøg - er slet ikke i tvivl- vi bliver stamgæster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

anna-jonas

Nåååhhhhhh........bette mand. Kan ikke lade være med at smile lidt, for jeg kan virkelig se det for mig.........moren der i de alkoholiske tåger, vakler ind på skadestuen, med sin lille dreng med hul i hovedet.

Godt at du ikke skulle puste i en alko-ballon, for at få ham med hjem igen.*S*

Anmeld

21. december 2009

Klitgaard

Synd for den lille fyr .men det det lyder da til at det var en fantastisk julefrokost du var kommet til

Anmeld

21. december 2009

JustAnotherName

Godt at han er hårdføre og en sej lille gut som bare tager det i stiv arm.

Ja  det er hårde betingelser at være en lille dreng med krudt i rumpetten.

Godt I slap nogenlunde smertefrit fra det ...begge to 

Anmeld

22. december 2009

Vinker

Først: Lyder til at ha været en god julefrokost og feeed ide at klæde dig ud som Sidney Lee. Er sikker på du har været ret øm at se på

Jamen lille August dog  Godt I kom afsted til skadestuen selvom jeg godt kan forestille mig hvor kommisk du har følt det fordi du jo ikke liiiige var helt dig selv  men mon ikke de oplever lidt af hvert i disse juledage....

Jeg er glad og lettet over at det ikke gik værre med August og nej det var nok ikke sidste gang i har været på skadestuen, men man kan vel ha lov at håbe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.