Ondt i lysken??? why?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.714 visninger
3 svar
0 synes godt om
21. december 2009

LMM

Hej

Jeg er begyndt at få så ooonnddttt i min venstre side ved lysken! hvad kan det værre? får også ondt i ryggen når det gør ondt i lysken!! og det gør meget ondt når jeg skal bevæge det ene ben, når jeg går og når jeg vender mig om natten??

God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
LMM skriver:

Hej

Jeg er begyndt at få så ooonnddttt i min venstre side ved lysken! hvad kan det værre? får også ondt i ryggen når det gør ondt i lysken!! og det gør meget ondt når jeg skal bevæge det ene ben, når jeg går og når jeg vender mig om natten??

God jul

Det kan være muskelsmerter. Jeg havde voldsomme smerter i lysken og nederst i mave og blev smadder forskrækket... - det viste dig at være mine bækkenmuskler der er smadder veltrænede og derfor brokkede sig Så det kommer mig forhåbentlig til gode når jeg skal føde, og efter fødslen.

Hvis du er bekymret, så ring til lægen eller din jordemoder

Knus Caroline 30+3

Anmeld

21. december 2009

LRJ

LMM skriver:

Hej

God jul

Enten er det "Bare" Ligmentsmerter, eller er det noget med blærebetændelse, Eller er det "bare" BL

Havde det nemlig li i starten af graviditetet og der fik jeg af vide at det kunne være en af de ting uanset hvornår de kom i graviditet.

Anmeld

21. december 2009

LMM

Caroline86 skriver:

Det kan være muskelsmerter. Jeg havde voldsomme smerter i lysken og nederst i mave og blev smadder forskrækket... - det viste dig at være mine bækkenmuskler der er smadder veltrænede og derfor brokkede sig Så det kommer mig forhåbentlig til gode når jeg skal føde, og efter fødslen.

Hvis du er bekymret, så ring til lægen eller din jordemoder

Knus Caroline 30+3

tak! har godt nok fået afvide at jeg havde stærke bækkenmuskler efter vi skulle spænde dem til gravide gymnastik! så det er jo nok det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.